Er det noen som vet hvorfor wifi noen ganger ikke er tilgjengelig på fly som har denne muligheten, tenker spesielt på 320/1? Må wifi aktiveres i cockpiten, og følgelig glemmes å aktiveres? Eller skal dette skje automatisk?
Kanskje vente til det faktisk blir annonsert i morgen?Har SAS sagt noe om tilgang når nytt nett innføres? Vil det fortsatt bli betaling for «vanlige folk»?
Det blir STARLINK hos SAS og skal være innført innen på hele flåten (ihvertfall mainline, Airbus flåten) innen utgangen av året. Skal også bli gratis for alle.
SAS will begin the phased rollout on their entire fleet at the end of 2025 and EuroBonus members will enjoy this premium feature at no cost.
Du har helt rett. Må ha gått litt raskt for meg når jeg leste pressemeldingen.Ikke innen, men fra utgangen av året
Gratis for EuroBonusmedlemmer
Vet ikke om jeg har funnet riktig tråd, men er det noen som kjenner status for etablering av ny wifi i SAS-flåten? Det er lite nytt å registrere og lite som skjer virker det som…
Når de har sagt StarLink innen utgangen av 2025 er det vel strengt tatt ikke så mye å melde om i disse dager?Vet ikke om jeg har funnet riktig tråd, men er det noen som kjenner status for etablering av ny wifi i SAS-flåten? Det er lite nytt å registrere og lite som skjer virker det som…