SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Da er SK9135 -RKN på vei ut til rullebanen i CPH.
Destinasjon Zurich. :D
Full sjekk, ny kabin og internett skal utføres.

Da er SK9135 -RKN på vei ut til rullebanen i CPH.
Destinasjon Zurich. :D
Full sjekk, ny kabin og internett skal utføres.
Kom inn med denne maskinen på SK 944 fra ORD til CPH i dag...
Hadde sete 1D. Morsomt å være på siste tur med gammel kabin i denne maskinen! :)

Fremme hos SR Technics

9c3bd7666897f673acd5de1a3155e326.jpg

Litt rart at SAS velger å ha dette setekartet ute når en bestiller i bizz. Ser jo ut som at det er
2-2 seating og ikke 1-2-1. Ser at flere har booket etter meg og det ser ut som at de tror de sitter ved siden av hverandre.
Noen som tror hvorfor det gjøres slikt?

Attachments

• Screenshot_2014-11-22-15-20-45.jpg
    Screenshot_2014-11-22-15-20-45.jpg
    33.2 KB · Views: 2,465
Får de Internett på LH også? det har gått meg hus forbi...

Det kan hende ;) Men SAS pressanterte planene for Wifi på IC samme dag som de presanterte at de skulle gjenstarte Oslo - New York, som etter min husk presanterte SAS høsten 2010(?).

Det skal komme, men om det kommer umiddelbart vet jeg ikke. Ta det isåfall som en positiv overraskelse.

Litt rart at SAS velger å ha dette setekartet ute når en bestiller i bizz. Ser jo ut som at det er
2-2 seating og ikke 1-2-1. Ser at flere har booket etter meg og det ser ut som at de tror de sitter ved siden av hverandre.
Noen som tror hvorfor det gjøres slikt?

Kan være fordi den flighten er planlagt gjennomført med et fly med gammel kabin.

Da har visst SAS på Facebook publisert 2-3 bilder fra hangaren i Zurich hvor teamet jobber på LN-RKN. :)

Spennende å se resultatet når den står ferdig, har kun sett bilder så langt. :)

Last edited:
Noen som har sett noe ferdig seatmap med åssen det blir? Blir toaletter og galley plassert som før eller forandring i plassering osv? Blir ikke toalett i under etajsen? Hehe

Noen som har sett noe ferdig seatmap med åssen det blir? Blir toaletter og galley plassert som før eller forandring i plassering osv? Blir ikke toalett i under etajsen? Hehe

Kan ikke huske at SAS har presentert noen komplett seatmap etter at de slapp bilder av seter osv...eneste map som er sluppet er setekartet du finner i div. bookingsystem.
Toalett i underetasjen finner du bare på A330-200 og A340-600...

Back