SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Drar denne opp igjen da vi nærmer oss tid for oppgradering av kabinene. Noen som vet hvilket individ som skal først inn i hangaren? :)

Hører snakk om at -RKN blir den første maskinen ut. Er det noen som kan avkrefte eller bekrefte dette? Inn på sjekk i ZRH og klar i starten av februar 2015. Når skal 340-maskinene inn?

For de som vil prøve:

15448776267_7de3b25d8e_b.jpg

Får håpe at SAS ikke går i fellen med å markedsføre nye kabiner før alle fly er oppdatert, slik at de slipper rettsaker om pax som ikke har fått ny kabin på sin flight!

Får håpe at SAS ikke går i fellen med å markedsføre nye kabiner før alle fly er oppdatert, slik at de slipper rettsaker om pax som ikke har fått ny kabin på sin flight!

Det blir jo helt håpløst å sammenligne det med hva DU holder på med. Det er jo noe heelt annet....;):cool:

Jeg setter 100,- på at SAS har både venner i Star Alliance og ny businessklasse så fort det første flyet er oppgradert ;)
Jeg gleder meg uansett stort til dette, men tar ikke sjansen før alle fly er oppgradert.

ZRH sies det...:) Noen som vet når første avgang fra OSL med ny konfigurasjon som ligger inne?
Det er jo alt alt for tidligt at sige...
Flyene roteres rundt, som du ved, og det er da slet ikke sikkert at den første med den nye kabine kommer til OSL foreløbig...
Kommer jo helt an på hvad den skal flyve naar den nu engang kommer tilbage i service
Hilsen Ole

Ser at min tur på CPH-EWR-CPH med SK908/SK910 midt i februar nå er endret til 1-2-1. Det samme gjelder en retur med SK904, EWR-ARN i april.

Alle mine turer med SK907/SK908 fra OSL sår med 2-2-2, der siste turen til nå er i slutten av juni.

Alle mine turer med SK907/SK908 fra OSL sår med 2-2-2, der siste turen til nå er i slutten av juni.

Har du tilgang til å bytte/velge sete? Jeg får ikke lov å bytte (eller tilgang til setekart) på min tur i august.

"Du har alt valgt sete på denne strekningen"

Har du tilgang til å bytte/velge sete? Jeg får ikke lov å bytte (eller tilgang til setekart) på min tur i august.

"Du har alt valgt sete på denne strekningen"

Jeg kan bytte og flytte så mye jeg vil ;) Den meldingen du får der kommer ofte hvis du har kjøpt et "prefered seat" i GO og ikke er EBG+

Jeg kan bytte og flytte så mye jeg vil ;) Den meldingen du får der kommer ofte hvis du har kjøpt et "prefered seat" i GO og ikke er EBG+

Ok, takk. :)

(Spent på hva som skjer ettersom jeg har valgt sete 20a, som etter oppgraderingen vil befinne seg i plus)

Back