SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Siden det er en A340 som blir først ut, er det grunn til å regne med at det blir LN-RKP siden den har en helt annen cabinconfig en de andre i flåten?
Tviler, Dette er et fly som er leaset inn primært for å være backup.

Det er vel noen andre her som kan fortelle hvilke tre A340-maskiner som blir oppgradert...?

Veldig grått. Men en kan jo håpe på at det blir brukt den lyse blå farven på trekket på hodeputen i det minste for å få inn litt farger. Synes ellers Plus setet så stilig ut med mørk grå pute og mørk blå stripe i ytterkant av setet. Kunne med fordel ha vært gjort på business også.

Jeg syntes ikke setene var for grå, det så egentlig ganske så pent ut! Også veldig glad over at de går over til 1-2-1 config i Business.

Grått og mørkt er stilig det, men kanskje ikke så veldig skandinavisk. De som mener det blir får mørkt får heller ta på seg lyse og fargerike klær! :D

Synes det ser veldig bra ut rent komfortmessig, og fullt på høyde med konkurrentene. (Nå mangler det bare at de også begynner å fjerne plasten fra maten, sånn som et hvert annet selskap, men det er kanskje for mye forlangt? :p )

Er i likhet med andre litt skeptisk til gråfargen (føles ikke helt skandinavisk, mer amerikansk), men jeg liker den lyseblå pipingen på Plus- setene, skulle ønske de hadde klart å bruke den som kontrastfarge på alle setene på en eller annen måte.

Last edited:
For de som ikke har koblet hvilken seteprodusent og type det dreier seg om, ut fra informasjonen og bilder som er delt i dag, kan følge linken: http://www.thompsonaero.com/index.php/news/

Les nyheten fra Jan 2014 og det som trolig er SAS fra Oct 2013. ;)

XL-Image-2---front-view.jpg

Den skal sikkert ikke være gul, men heller den skandinaviske "bjørk-fargen" som er å finne i bl.a lounger.
Tror den blir veldig fin ombord.

Treverket/fargetonen er også det samme som i appen.

Attachments

• afp000509783-xhWV83zwQQ.jpg
    afp000509783-xhWV83zwQQ.jpg
    13.9 KB · Views: 637
Jeg elsker samarbeidet som SAS skal ha med Hästens! Blir en frisk pust inn i business class når man skal sove. :)

Jeg elsker samarbeidet som SAS skal ha med Hästens! Blir en frisk pust inn i business class når man skal sove. :)

Jeg syntes det var noe kjent med det sengetøyet, ja! (Nei, jeg har dessverre kke Hästens-seng selv. ;) )

Men hvorfor ikke blårutet, det er jo fargen til både SAS og Hästens?

Back