LNv22
ScanFlyer Gold
RG bekreftet at det var tilfeldig, og ville ikke love noe som helst når det gjelder type sete, annet enn at det var lie-flat.
QR sin variant på 787 burde jo være noe å herme etter.
Takk - jeg så sendingen uten lyd

RG bekreftet at det var tilfeldig, og ville ikke love noe som helst når det gjelder type sete, annet enn at det var lie-flat.
QR sin variant på 787 burde jo være noe å herme etter.
Meget gode nyheter dette også. Får man da håpe at man velger å kopiere CX, men det er nok kanskje å håpe på litt for mye![]()
Ja, det hadde vært ideelt
Men det blir vel ikke aktuelt dersom de vil ha seks i bredden... Da er man nok heller tilbake til noe som likner LH sin nye løsning.
...
Hva som blir neste "greie" etter at setene har blitt helt flate vet jeg ikke, men det kan vel tenkes at det kan gå på generell komfort, bredde og privacy. Og hva angår privacy... så er jo et herringbone oppsett ganske overlegent. Utmerket hvis man reiser alene, men det kan bli ganske så tricky dersom man er to og prøver å ha det sosialt. Personlig håper jeg ikke på en slik konfigurasjon.
Igjen, se på bildet fra presentasjonen som en illustrasjon. Det er litt merkelig hvis de har bestemt seg for antall seter i frontkabinen, om det er seks i bredden osv, hvis de ennå ikke har bestemt seg for setetype.Her er det flere ting som vil avhenge av hverandre.
Ref Bjørnstrøm sin post her:
http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=897035&postcount=142
Ser ut som SAS går for en 1-2-1 konfigurasjon på business, og første fly skal være ferdige Januar 2015.
Annen info er: LED-lys i taket, nye farger, store IFE skjermer i alle klasser, oppbevaringsring i C (for Fnater?), færre seter i C pga større stoler
Ref Bjørnstrøm sin post her:
http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=897035&postcount=142
Ser ut som SAS går for en 1-2-1 konfigurasjon på business, og første fly skal være ferdige Januar 2015.
Annen info er: LED-lys i taket, nye farger, store IFE skjermer i alle klasser, oppbevaringsring i C (for Fnater?), færre seter i C pga større stoler
Jeg kan ikke avsløre produsenten av setet, men det er ingen spesialløsning og setet er ikke helt unikt for SAS – den leksen har vi lært oss.
Da lukter det vel LH-seter?
Nej, stolarna är inte vinklade utan raka i planets riktning.
I følge artikkelen på businessclass.no er det A340 som er første fly ut - ikke A330 som bjornstrom skriver i sin post.
Hva er riktig?
Nej, stolarna är inte vinklade utan raka i planets riktning.
Og oppgraderingen av de eksisterende A330 maskinene skal vel påbegynnes i 2014?
Da vil jeg håpe at de splitter nye setene er klare til SK925`s avgang til IAD den 24 Juli neste år...
..., og første fly skal være ferdige Januar 2015.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.