SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Og oppgraderingen av de eksisterende A330 maskinene skal vel påbegynnes i 2014?

Ja.
De 340 SAS skal beholde en stund til, samt alle 330 starter oppgradering i 2014.
Tror nok det er riktig at første maskin ut er en 340. Husker ikke helt rekkefølgen, men det merker man raskt :-)

Snorre Andresen är Vice President Management & Development på SAS och berättar vidare:

"Under 2015 kommer vi ersätta kabinerna i 3st Airbus A340 och 4st Airbus A330.”

Tar jeg feil her eller vil da SAS ha den "beste" Business klasse av Europeiske selskaper med innføringen av denne oppgraderingen. Og da snakker vi selvsagt "hard product" (seter).

I farten mener jeg det bare er Singapore Airlines som kjører 1-2-1 uten noen form for staggered, herringbone eller tilsvarende.

Dette lover bra, og mulig SK kan påtvinge litt høyere priser som følge av ett bedre produkt ombord. Så får vi se om soft product følger etter.

Da sparer vel kanskje SK på antall crewmedlemmer pr flight ettersom det blir færre passasjerer å betjene foran i vogna?

Dette lover bra, og mulig SK kan påtvinge litt høyere priser som følge av ett bedre produkt ombord. Så får vi se om soft product følger etter.
Det må i så fall bli for direkteavgangene. Blir neppe et rush av passasjerer som betaler dyreste pris for å ende opp i 2E på tilslutningen.

Dette er jo nesten First!!
Noen som vet hvor mange seter det blir i Biz, pluss, og go?
Gleder meg til å prøve nye SK biz!

Ja.
Men får ikke lov å si noe, da antall seter vil si mye om hvilke seter som er valgt. Spes på biz. Tror derimot offentliggjøringen ikke er langt unna.

Utrolig at produsenten og setetypen ikke har blitt offentliggjort enda. En liten fugl hvisket meg det i øret og må holde det hemmelig, men det kommer til å bli veldig bra.

Utrolig at produsenten og setetypen ikke har blitt offentliggjort enda. En liten fugl hvisket meg det i øret og må holde det hemmelig, men det kommer til å bli veldig bra.

Ikke mange som har hvisket så mye.
Men kan kanskje være at selskapet har noe planer rundt lansering/offentliggjøring av dette, uten jeg vet hvorfor.
Men jeg vil i alle fall ikke være den som illojalt legger slikt ut på et åpent forum uten velsignelse fra arbeidsgiver.
Så får folk like det eller ikke ;-)

Back