SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Takk for det!
Bedre en ex Lan, dårligere en ny konfig...
Og ikke ledig i C for oppgradering...

Wow, der er ellers 6 flere C sæder i gammel konfig end den nye. Tror næsten der er nogle som gratis er blevet opgraderet

Skal fly 995 i C på lørdag. Litt rar seatmap som kommer opp.
Det er en 340 maskin. Det står X over sete F fra rad 1 tom 6. Har ikke sett dette før.
Kan dette vært ex-Lan maskinen eller er det en av de to 340 maskinene som fortsatt har gammel kabin?

Skal fly 995 i C på lørdag. Litt rar seatmap som kommer opp.
Det er en 340 maskin. Det står X over sete F fra rad 1 tom 6. Har ikke sett dette før.
Kan dette vært ex-Lan maskinen eller er det en av de to 340 maskinene som fortsatt har gammel kabin?

Satt opp med gammel konfig på lørdag slik det ser ut.

LN-RKP er tilbake i CPH etter å ha fått montert inn gammel Plus-kabin.

Da er det ikke mange dagene før OY-KBC er på vei nedover til ZRH for ny kabin.

Riktig det, de har fjernet noen Go-seter og satt inn Plus-setene fra et av de oppgraderte flyene. (Med mindre jeg har missforstått noe kraftig)

Den er leaset fra Airbus og er den eneste som ikke skal få ny kabin.

Hvis ikke husken min er helt på bærtur så mener jeg å ha lest i en pressemelding at SAS har kjøpt 4 av A340'ene som tidligere har vært på leasing, inkludert LN-RKP.

Håper at der fører til at SAS revurderer om også den skal få den nye kabinen, men jeg tviler egentlig.

Last edited:
Regnes RKP fortsatt som backup fly, eller er det brukt på lik linje ett hvilken som helst av de andre A330 fly?

Back