SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

Den skal vel "oppgrades" i den forstand at de skal inn med plus-seter?

Mulig jeg bladde gjennom tråden for raskt, men når skal alle maskinene være ferdig? SFO ligger inne med gammel outfit både i begynnelsen og slutten av mars neste år.


Skal vel sette inn gamle SAS Plus-seter i denne?
 
<mod>

La oss holde denne tråden til status på individene og konkrete ting rundt oppgraderingen, ikke en tråd for alt rundt SAS longhauloperasjon

De som lurer på om "flyr det nytt individ til EWR 31. februar" kan bruke reg-forumet:
http://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=16

Setevalg SAS longhaul:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=114120

Service ombord longhaul:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=128066

Faktiske forsinkelser SAS longhaul:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=121629

Håndetering av forsinkelser hos SAS:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=135213
</mod>
 
Last edited:
RKF er synlig på FR24 nå som SK9135, finner vel snart ut om den skal "hjem" i kveld eller ikke.
 
Ser ut som at KBM skal en tur til Shanghai før den drar til Zurich ...

Enligt Expertflyer är OY-KBM tursatt hela december och också in i januari. Måhända ändras turordningen och det blir en annan maskin som drar till Zürich? OY-KBI?
 
Tror det har vært et hull i lista her. KBM var planlagt inn 26/12 etter den siste lista jeg så .. Hvis KBI bruker like lang tid som RKF, skal det holde.
 
Får disse A340-maskinene kun ny kabin, eller gjør SAS også en C-sjekk samtidig?

LN-RKF har første tur til NRT nå. OY-KBI er på vei ned i ZHR.
Siden SAS nå skal oppdatere alle A340 (utenom RKP) så har de sikkert gjort noen endringer i rekkefølge og tidsskjema.
 
Er det virkelig mer å tjene på det der altså?

Skulle jo tro det var større marked for SAS Pluss en Business billetter? (spesielt med tanke på hvor bra Pluss er)
40 + 28 høres helt snålt ut
 
Back
Top