Hvor stor forskjell er det på ny og gammel A330? Sånn bortsett fra setene og doene foran i flyet så er det ikke gjort så mye oppgraderinger.
Forskellen er stor.
Nye og bedre sæder, bedre in-flight entertainment system, belysning og wi-fi
Og meget mere
Jeg tenker på forskjellen på de gamle A330 med ny kabin og de 4 nye A330 som blir levert det neste året?
SAS sine eksisterende A330 ble levert mellom 2002 og 2004, det er sikkert også gjort oppgraderinger på A330 frem til 330 Enhanced også. Airbus skryter av at de har gjort mange innkrementelle oppgraderinger på A330.Nei, det er primært innen ytelse, da de nye har høyere MTOW (242t), litt lavere drivstofforbruk, en ekstra drivstofftank, kortere flapfairing etc. Og et par andre forbedringer.
Hmm, da må man se på alternativer til SFO i oktober.Litt endring i planene ....
KBA planlagt ferdig 31/10
RKF planlagt ferdig 28/11
KBM planlagt ferdig 26/12
RKG planlagt ferdig 27/1
Intet nytt om KBC, -D og -I ennå ...
Litt endring i planene ....
KBA planlagt ferdig 31/10
RKF planlagt ferdig 28/11
KBM planlagt ferdig 26/12
RKG planlagt ferdig 27/1
Intet nytt om KBC, -D og -I ennå ...
Ca. en måned ser det ut som... De får vel ikke tatt ut en A340 av produksjon før SK901/902 er ferdig for sommeren.Dvs. ca. hvor mye forsinkelse? Satser på new config til NRT 19/12 og retur 10/1. Får jeg old på returen klikker jeg pga. OT [emoji13]
Tror ikke det er lastet opp ny kabin i noen A340-maskiner i SAS sitt bookingsystem.Noen som klarer å se hvilken maskin som konfig som er satt opp på CPH-SFO
26/12/15 med retur 12/01/16, finnes det håp om ny konfig ?
Noen som klarer å se hvilken maskin som konfig som er satt opp på CPH-SFO
26/12/15 med retur 12/01/16, finnes det håp om ny konfig ?
Tror ikke det er lastet opp ny kabin i noen A340-maskiner i SAS sitt bookingsystem.
Nå blir nok ting noen uker forsinket her også, siden levering av første nye A330e er forsinket og SAS trenger kapasitet til ARN-HKG.
Det er vel ikke umulig med ny kabin på flyvninger til SFO helt på tampen av året, men er vanskelig å si. Mulig noen her vet mer om hvordan planen er for å utnytte oppgradere A340-maskiner. Mener å hørt at CPH-NRT er en av de første rutene.
Glem det jeg sa!Tror ikke det er lastet opp ny kabin i noen A340-maskiner i SAS sitt bookingsystem.
Det er vel ikke umulig med ny kabin på flyvninger til SFO helt på tampen av året, men er vanskelig å si. Mulig noen her vet mer om hvordan planen er for å utnytte oppgradere A340-maskiner. Mener å hørt at CPH-NRT er en av de første rutene.
Hvornår sendes den første 340 i hangaren til retrofit?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.