Har lest side opp og side ned, men trenger litt hjelp / tips.
Jeg og fruen tar en svipptur til HKG, bak gardinen ja. Har booket sete 30 G og H, både ut og hjem. Noen synspunkter på setevalget?
Senere, 28 april tar vi med ungene ( 2 og 5 år) til statene, utreise til IAD med SK925, a-330, vurderer setene 30 C, D, E og F. Hjemreisen er 13 mai med SK902 fra EWR, a340. Noen som har tips / forslag til setevalg?
Må vel helst være bulkhead, da jeg er 190 cm og ikke så glad i at sete foran blir lagt ned før vi har forlatt gate. I tillegg har ungene litt mer plass å røre seg på. Vil også gjerne unngå å få dokøen oppi matfatet.
Kan man allerede nå se om det blir ny eller gammel cabin på disse turene?
LN-RKP er kun backup etter at neste A330 er i service. SK901/902 vil bli fløyet med refreshed A340 i sommerprogrammetprimært er det vel LN-RKP som skal fly 901/902 i sommerprogrammet
Da lurer jeg på hva de som på sas.no har valgt seg sete i rad 47-55 kan forvente når de kommer ombord i flyet.
![]()
LN-MOV, siter med setekart og presentasjoner fra SAS kan alle fortelle om kun 46 rader.Den skjønte jeg ikke? Setene er jo der som du ser på setekartet
Husk det rundt på nett er mange gamle og utdaterte seatmaps
LN-MOV, siter med setekart og presentasjoner fra SAS kan alle fortelle om kun 46 rader.
Beklager at jeg har uttrykt meg feil. Spørsmålet mitt var og siste rad hadde nummer 46 eller 55. At de internt i dette har hoppet over flere nummer er jeg vant med.Leste du det LN-MOW skrev? Ja, det er 46 rader totalt, men mange nummer er hoppet over. Blant annet derfor heter første rad i economy 30, og den siste raden 55.
Skal fly A340-300 i mars, men ifølge seatmap hos SAS er det 55 rader. Kan det virkelig stemme? Er ikke det for de nye A330? Andere steder finner jeg seatmap med 46 rader for de flightene.
KBM skal vel etter planen fly oppover i dag. Får håpe hun har beholdt Star-malingen da...RKG er på vei sørover nå, regner med den skal til ZRH.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.