Screenshot som dette?![]()
Men hvis dette skal være en skikkelig protest eller aksjon, holder det ikke med en underskriftskampanje for flyfreaks. Utviklingstrekke i EuroBonus må klargjøres i en punktliste slik at man ser hvordan programmet gradvis har blitt dårligere. Det må opprettes en Facebook-gruppe der dette kommer enkelt og kort frem, og det bør lages en logo til denne gruppen som gjør at budskapet blir mer synlig. Invitasjoner må spres, og media bør kontaktes slik at SAS kan utfordres i offentligheten. Det er fint med en underskriftskampanje, men individuelle e-post - gjerne med samme innhold - har som regel større effekt. I stedet for å skrive under på noe, kan man bruke en modell som gjør at folk aktivt sender en e-post til SAS idet de skriver under. Denne e-posten kan ha noe standardinnhold, samtidig som det er mulig å legge til en personlig tekst. Dessuten må folk tørre å true med å melde seg ut om SAS ikke gjør justeringer i programmet sitt, ellers har jo ikke dette noen mening...
Dessverre er postingen paa www.flysas.com korrekt. Fikk en mail fra SAS i dag der de informerte at de hadde gjennomgaatt saken og postet endringene som offisielt i dag
Mer her: http://www.flyertalk.com/forum/sas-...ses-prices-points-upgrade-3.html#post11186069
Men hvis dette skal være en skikkelig protest eller aksjon, holder det ikke med en underskriftskampanje for flyfreaks. QUOTE]
Nei, men uten å ødelegge stemningen, så må jeg vel si at dette kanskje ikke er noe som engasjerer de store massene av flyreisende. Selv om jeg er flyfreak, så engasjerer dette ikke meg i særlig grad, bl.a. fordi det ikke er særlig aktuelt for meg å benytte meg av tilbudet i særlig grad. Dessuten er jeg prinsipielt ikke spesielt glad i slike bonusprogrammer, og ser like gjerne at de forsvinner helt. I tillegg er jeg prinsipielt tilbakeholdene med hva jeg faktisk velger å protestere mot her i verden. Dette er ikke en sak som er viktig nok i den store sammenhengen. Bare sånn for å ha sagt min mening, og hvorfor f.eks. jeg (kanskje gjelder det andre også) ikke velger å signere på dette. (Ble mye prinsipper dette, men la gå...)
Nei, men uten å ødelegge stemningen, så må jeg vel si at dette kanskje ikke er noe som engasjerer de store massene av flyreisende.
Så da regner jeg med at de også har gått gjennom regnestykket til Discus som sammenligner prisene på award vs standby og funnet denne fornuftig?Blir spennende å se om det også skjer noe med award-uttakene.
Fante et enda større hull i regnskapet. Hvis man reiser USA-Scandinavia-USA:Scand -> Asia 130.000 in C 100.000 in C
Scand -> USA 90.000 in C 100.000 in C!
Scand -> Dubai 80.000 in C 100.000 in C!
70.000 poeng for en C-klasse-bonus-billett. Oppgradering er 100.000 som vi jo vet :drunk:Note! Trips starting from North America the price is 50 000, 60 000, 70 000 to Europe.
Nå ser jeg at www.flysas.com annonserer de nye oppgraderingsprisene fra 1.mars... HAHA!! Dette er jo en parodi uten like! Ikke før har NO og DK fått fjernet informasjonen før US kliner til og tråkker uti samme suppa
http://www.flysas.com/en/EuroBonus/Spend-earn-EuroBonus/Airlines/SAS-Group/SAS/Upgrade/
Noen som kan få ordnet en screenshot for dokumentasjonens skyld?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.