Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Og BRV flyr sin siste rundtur i dag ... SK4757/4758 OSL-FRA-OSL .....
Til info: mye teknisk på -500 maskinene også. Derfor blir ofte flybytter på disse avgangene..
Mener at det går noen -500 på SVG-BGO-TRD ruta. Som andre sier har de ganske god setekomfort.
Logikken er ganske enkelt at SAS fikk 4 737-405 inn i flåten når BU ble overtatt, med medfølgende leasingkontrakter. Etterhvert som disse kontraktene går ut, leveres de "tilbake" til eier. Dermed forsvant BUF først, og nå er vel BRQ straks på vei. Dermed to igjen. (BRE og BRI).Er det noen som kjenner grunnen til at SAS har kun 2 737-400? Jeg ser ikke helt logikken.
... menRocamboleLN-BRV var ikke død ... pga diverse uregelmessigheter måtte den tilbake i trafikk. Neste siste flight blir da trolig SK4437 TOSOSL i morgen ...
Er LN-BRV satt opp som reservefly, som OY-KHU var før den dro? Hvor skal -brv nå? Og når drar den?
LN-BRX 10.07.14
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.