SAS og Stabburet med morsom kampanje

Sånn, da har jeg nettopp benyttet meg av Grandiosatilbudet og booket 2 billetter med SAS. OSL-BGO og BGO-OSL ble bestilt. 175kr (200kr - 25kr siden jeg måtte dele opp bestillingen) ble spart :)

Og da er det også klart for Ungdomsbilletter på Grandiosakampanjen.
Dette var i utgangspunktet ikke tatt med, men ettersom mange mellom 12 og 25 spiser Grandiosa er denne kundegruppen også tilgodesett her ;-)

Og da er det også klart for Ungdomsbilletter på Grandiosakampanjen.
Dette var i utgangspunktet ikke tatt med, men ettersom mange mellom 12 og 25 spiser Grandiosa er denne kundegruppen også tilgodesett her ;-)
For tiden storbruker av ungdomsbilletter, blir jeg vel med andre ord nødt til å kjøpe Grandiosa neste gang jeg er i Norge... hvor lenge skal kampanjen vare?

For tiden storbruker av ungdomsbilletter, blir jeg vel med andre ord nødt til å kjøpe Grandiosa neste gang jeg er i Norge... hvor lenge skal kampanjen vare?

Salgsperiode ut april 2010. Reiseperiode 1 år fra bookingdato .

16m 52s. God reklame for Grandiosa og SAS! Nå vet alle at de kan få 100,- i rabatt ved kjøp av Grandis :)

Ja, og i motsetning til disse "penger i potetgull"-kampanjene så får alle som kjøper Gradiosa 100kr i rabatt på en flyreise. Det er ikke en dårlig deal. Selv avstår jeg fra Grandiosa og får heller belage meg på å betale 100 kr mer for billettene.....:D

Gjelder hundrelappen i rabatt også når man bestiller Y+ og C-klasse (ikke fordi jeg gjør det ofte...)?

Jeg synes det er en glimrende kampanje som gir alle en viss fordel i stedet for helt urealistiske gevinster i form av penger i hver 300. chips-pose e.l.

16m 52s. God reklame for Grandiosa og SAS! Nå vet alle at de kan få 100,- i rabatt ved kjøp av Grandis :)

Gjelder hundrelappen i rabatt også når man bestiller Y+ og C-klasse (ikke fordi jeg gjør det ofte...)?

Jeg synes det er en glimrende kampanje som gir alle en viss fordel i stedet for helt urealistiske gevinster i form av penger i hver 300. chips-pose e.l.

Ja, gjelder i alle bookingklasser. Kunden velger selv hvilken billettype han/hun ønsker å kjøpe for å få hunder kroner i rabatt pr bestilling.

6 av 50 reiser vunnet så langt.. og alle har Oslo-London-København som to første legs. Aner nesten en trend..

6 av 50 reiser vunnet så langt.. og alle har Oslo-London-København som to første legs. Aner nesten en trend..

Godt poeng. Utfordringen er at det er veldig mange "blindruter", altså ruter som bare flys fra Stockholm, København og Helsinki som det ikke er mulig å få til å inngå i et rutenett med start og slutt i Norge.

Hvordan går det med salget av disse billettene? Kan man allerede nå se om dette er en stor suksess eller ei? Eller er det litt for tidlig å si?

Når kommer det forste grandiosa logo jet? Grøss. Virker som en smart kampanje dette, selv om jeg personlig misliker opplegget med tilgift. Kampanjen apellerer nok til en gruppe som ellers kun går etter pris.

Godt poeng. Utfordringen er at det er veldig mange "blindruter", altså ruter som bare flys fra Stockholm, København og Helsinki som det ikke er mulig å få til å inngå i et rutenett med start og slutt i Norge.
Utfordring og utfordring - enten så har SAS masse nye ruter på G (HA!) eller så er det noe rart med rutene som tilbys..

Attachments

• grandisvinnere.jpg
    grandisvinnere.jpg
    21.8 KB · Views: 206
Back