For tiden storbruker av ungdomsbilletter, blir jeg vel med andre ord nødt til å kjøpe Grandiosa neste gang jeg er i Norge... hvor lenge skal kampanjen vare?Og da er det også klart for Ungdomsbilletter på Grandiosakampanjen.
Dette var i utgangspunktet ikke tatt med, men ettersom mange mellom 12 og 25 spiser Grandiosa er denne kundegruppen også tilgodesett her ;-)
For tiden storbruker av ungdomsbilletter, blir jeg vel med andre ord nødt til å kjøpe Grandiosa neste gang jeg er i Norge... hvor lenge skal kampanjen vare?
For tiden storbruker av ungdomsbilletter, blir jeg vel med andre ord nødt til å kjøpe Grandiosa neste gang jeg er i Norge... hvor lenge skal kampanjen vare?
NRK hadde innslag om Gradiosa og SAS på FBI i går.
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/600831
Innslaget ligger etter ca 19 minutter.
16m 52s. God reklame for Grandiosa og SAS! Nå vet alle at de kan få 100,- i rabatt ved kjøp av Grandis![]()
Ja, og DET ser vi faktisk direkte resultater av i antall solgte bookinger på denne kampanjen16m 52s. God reklame for Grandiosa og SAS! Nå vet alle at de kan få 100,- i rabatt ved kjøp av Grandis![]()
16m 52s. God reklame for Grandiosa og SAS! Nå vet alle at de kan få 100,- i rabatt ved kjøp av Grandis![]()
Gjelder hundrelappen i rabatt også når man bestiller Y+ og C-klasse (ikke fordi jeg gjør det ofte...)?
Jeg synes det er en glimrende kampanje som gir alle en viss fordel i stedet for helt urealistiske gevinster i form av penger i hver 300. chips-pose e.l.
6 av 50 reiser vunnet så langt.. og alle har Oslo-London-København som to første legs. Aner nesten en trend..
Utfordring og utfordring - enten så har SAS masse nye ruter på G (HA!) eller så er det noe rart med rutene som tilbys..Godt poeng. Utfordringen er at det er veldig mange "blindruter", altså ruter som bare flys fra Stockholm, København og Helsinki som det ikke er mulig å få til å inngå i et rutenett med start og slutt i Norge.