SAS og Stabburet med morsom kampanje

Husk at man også kan få tilsendt én flystrekning om man sender <grandiosa-sas> til 2140. Man kan kun få en strekning på SMS per uke, og man får nødvendigvis ikke rabattkort hos SAS gjennom SMS-tjenesten.

tror ikke det er nødvendig med noen dyptpløyende analyse her. SAS vil selge flere flybilletter og Stabburet vil selge mer pizza. Kupong-markedsføring er nå tillatt i Norge, og dette er bare starten på noe dere vil se mer og mer av ...

Snart får dere 20 kroner avslag på Tusenfryd mot fremvisning av colaburk slik som vi får på fornøyesesparker her borte ...

tror ikke det er nødvendig med noen dyptpløyende analyse her. SAS vil selge flere flybilletter og Stabburet vil selge mer pizza. Kupong-markedsføring er nå tillatt i Norge, og dette er bare starten på noe dere vil se mer og mer av ...

Snart får dere 20 kroner avslag på Tusenfryd mot fremvisning av colaburk slik som vi får på fornøyesesparker her borte ...

Og kuponger med 10 cent av en yoghurt bare venter jeg på..!

Ettersom det ikke lenger er forbudt, kommer det opplagt til å bli mer kupongmarkedsføring, men jeg tror ikke det når samme episke dimensjoner som i USA. Den amerikanske folkesjela er flasket opp på kuponger, den norske på tax free.

Selvfølgelig gjør det ikke det, men det var heller ikke poenget mitt. Men en kupong til 'dyr vare' på 'billig vare' er likevel noe jeg tror dere vil få se en del av ..

Det skal blir meget spennende å se hvordan denne felleskampanjen slår til.
Med 5 mill pizzaesker à 100 kr rabattkort skal det ikke mange prosent til før det blir store tall. 1% gir 50.000 bestillinger, og jeg vil tro at en god del av dette kan være ny trafikk.
Vi er i alle fall klare til å ta unne volumet !

Ja men vil man finne ut av hvor mange ekstra billetter som blir solgt på grunn av dette? Seter som ellers ikke ville bli solgt. Og hvor mange bruker dette til å få en rabatt på en reise de allikevel hadde tatt med SAS. Går det i pluss? Vil man kunne måle dette med en rimelig stor nøyaktighet?

Husk at man også kan få tilsendt én flystrekning om man sender <grandiosa-sas> til 2140. Man kan kun få en strekning på SMS per uke, og man får nødvendigvis ikke rabattkort hos SAS gjennom SMS-tjenesten.
Men er det noen som har fått denne tjenesten til å funke? Jeg får ingenting i retur :(

Har prøvd noen ganger med SMS jeg også, uten hell.. Kanskje noe med operatøren jeg bruker?

Selv fikk jeg København-Gdansk, men hva er poenget med denne delen av kampanjen? Man må få fire sammenhengende strekninger, som går innom en norsk by? Og så vinner man denne strekningen?

Du må ha 4 flygninger og begynne og ende i samme norske byen.

Til nå har jeg CPH-ABZ og LHR-HEL, så ikke i nærheten av noen tur ennå. men får fortsette å spise pizza:p

osl-lon
lon-cph
lon/ath/bcn-hel

Er det sånn at man kan kun bruke de retningene, slik at man kan ikke
(i mitt tilfelle) bruke HEL-LON istedetfor oppgitt leg LON-HEL ?

Man kan bytte leg med andre; noen som har prøvd dèt?

osl-lon
lon-cph
lon/ath/bcn-hel

Er det sånn at man kan kun bruke de retningene, slik at man kan ikke
(i mitt tilfelle) bruke HEL-LON istedetfor oppgitt leg LON-HEL ?

Man kan bytte leg med andre; noen som har prøvd dèt?

Kanskje en "byttetråd" kunne være noe ?

Jeg har en Stockholm-Praha som jeg neppe trenger.

Fungerer knirkefritt her. Men man må nok sende et par meldinger eller kjøpe noen pizzaer før man får en runde...

Edit* noen som har noen norske byer ennå? Jeg har ingen :(

Edit2* FAEN!!!!!!! Jeg så Oslo-London i byttelista, men noen klikket visst et par millisekunder før meg!!! :headbang:headbang:headbang

Last edited:
Jeg har fått tak i Oslo-London, men de andre tre-fire jeg har er fra København.. :(

Last edited:
Nå mangler jeg bare en strekning for å vinne ... og jeg har dessuten åtte gavekort fra SAS à 100 kr.!

Last edited:
Back