Husk at man også kan få tilsendt én flystrekning om man sender <grandiosa-sas> til 2140. Man kan kun få en strekning på SMS per uke, og man får nødvendigvis ikke rabattkort hos SAS gjennom SMS-tjenesten.
tror ikke det er nødvendig med noen dyptpløyende analyse her. SAS vil selge flere flybilletter og Stabburet vil selge mer pizza. Kupong-markedsføring er nå tillatt i Norge, og dette er bare starten på noe dere vil se mer og mer av ...
Snart får dere 20 kroner avslag på Tusenfryd mot fremvisning av colaburk slik som vi får på fornøyesesparker her borte ...
Snart får dere 20 kroner avslag på Tusenfryd mot fremvisning av colaburk slik som vi får på fornøyesesparker her borte ...
Det skal blir meget spennende å se hvordan denne felleskampanjen slår til.
Med 5 mill pizzaesker à 100 kr rabattkort skal det ikke mange prosent til før det blir store tall. 1% gir 50.000 bestillinger, og jeg vil tro at en god del av dette kan være ny trafikk.
Vi er i alle fall klare til å ta unne volumet !
Men er det noen som har fått denne tjenesten til å funke? Jeg får ingenting i returHusk at man også kan få tilsendt én flystrekning om man sender <grandiosa-sas> til 2140. Man kan kun få en strekning på SMS per uke, og man får nødvendigvis ikke rabattkort hos SAS gjennom SMS-tjenesten.
Men er det noen som har fått denne tjenesten til å funke? Jeg får ingenting i retur![]()
Har dere registrert dere da?
Selv fikk jeg København-Gdansk, men hva er poenget med denne delen av kampanjen? Man må få fire sammenhengende strekninger, som går innom en norsk by? Og så vinner man denne strekningen?
osl-lon
lon-cph
lon/ath/bcn-hel
Er det sånn at man kan kun bruke de retningene, slik at man kan ikke
(i mitt tilfelle) bruke HEL-LON istedetfor oppgitt leg LON-HEL ?
Man kan bytte leg med andre; noen som har prøvd dèt?