SAS og Stabburet med morsom kampanje

Utfordring og utfordring - enten så har SAS masse nye ruter på G (HA!) eller så er det noe rart med rutene som tilbys..

Rutene er ikke nødvendigvis reelle ;) Poenget er å få tak i en rundreise, hvor man da får et gavekort på 20.000

Poenget er å få tak i en rundreise, hvor man da får et gavekort på 20.000
Åja, trodde poenget var å få tak i flest mulig ruter på kortest mulig tid..

Fra spøk til revolver - om du leser tråden, så ser du at jeg (og flere andre) har antatt at det er kun strekninger som flys av SAS Gruppen som er med..

Nå har jeg registrert 65 koder, og har fortsatt ikke vært i nærheten av å finne en rundreise. Alle turer må starte i Norge. Eneste ruten jeg har funnet er Oslo - London. Ingen videre fra London. Men fryktelig mye Helsinki.

Noen med lignende erfaring?

BF:cool2

Hvem tjener mest på dette, Stabburet, SAS eller grandiosa-fansen?

Noen som vet om dette har påvirket salget til SAS?

Mangler inn til osl eller svg

Har ca 6 muligheter til hver destinasjon, noen som vil bytte litt ?
send PM:)

Dersom noen vil ha GransioSAS-rabatt, så send meg en PM. Har noen til overs jeg ikke får bruk for, siden fristen går ut 1 mai.

Jeg har også rabattkort til overs, ja, faktisk om lag 40 stykker (nei, jeg har ikke kjøpt så mange Grandiosa!). Mangler fortsatt London-København for å vinne ...

Er det via sas.no man booker dersom man ønsker å benytte seg av rabattkupongene på 100 kr.?

Nei. Du må registrere koden på grandiosa-sas.no, så kan du velge å få tilsendt koden på mail.

Det er Widerøe som tar seg av den delen. ;)

Da har det kommet en oppsummering av resultatet:
Pizzapenger til overs

Kanskje ikke så rart at det fortsatt var premier igjen, det var jo plent umulig å sette sammen noen reiser etterhvert...bare Luleå/Tampere og andre "utenomplasser" på bytteplassen. Virket heller ikke som om reiserutene var random distribuert omkring i landet heller - synes det var mye Finland i de eskene vi kjøpte i Tromsø på den tiden. Lufta gikk ut av ballongen for vår del når vi innløste rabattkupongene 30. april.

Godt å høre at dette ikke ble noen stor slager, så kan de heller konsentere seg om å sette ned prisene på både pizza og flyreiser, uten at forbrukerne må framstå som fjortiser.

Back