Satser på jeg kommer meg til Oslo som planlagt på torsdag.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
"Økte kostnader" vil uansett ikke være en gyldig grunn for å slippe unna.Får håpe at flere medier fanger opp dette slik at SAS ikke slipper unna med "økte drivstoffavgifter" og krigen og dermed slipper å måtte betale erstatninger til de som blir rammet av dette.
Er regelverk om 5 timer forsinkelse.Det er nok et poeng der?!
Leste om kar som pendler 3 av 5 dager til SVG fra BGO. Han blir sendt via OSL.
![]()
"– Flere av turene er jeg satt opp via Oslo. Da kan jeg like gjerne kjøre mellom Bergen og Stavanger, sier han."
"– Jeg har jo ikke rett på noe kompensasjon fra SAS. Ruten jeg ble ombooket til, fra Bergen til Stavanger via Oslo, er på under tre timer forsinkelse. De sniker seg unna, sier han."
Jepp, fått den jeg så nå har jeg 20 min mellomlanding på OSL. Tror vi det går? Alternativt kan jeg fly med WF via TOS, og vurderer sterkt å bytte.SAS kansellerer minst 1000 avganger i april.
![]()
SAS-direktøren: Minst 1000 avganger innstilles i april
Flyselskapet SAS kommer til å innstille minst 1000 avganger i april på grunn av høye drivstoffpriser, sier SAS-direktør Anko van der Werff.www.vg.no
CPH i dag: 2x OSL (1x Mainline, 1x Connect), SKG (Mainline) og CDG (Mainline)Er det noen som vet hvor mange innstillinger de ulike basene har og om det er enkelte deler av SAS (SAS Mainline, Connect, Link, CityJet, BRA) som markerer seg negativt ut i dag (eventuelt også i morgen).
Hvis det kun er enkelte utvalgte deler av SAS som er rammet så er det jo ganske klart at disse innstillingene har ingenting med Midtøsten og økte driftskostnader å gjøre.
Motsatt reaksjon hos Norwegian, som ser muligheter her nå.![]()
JA nei den blir nok dømt på i Flyklagenemnda. Det ville værte en ganske absurd argumentasjon."Økte kostnader" vil uansett ikke være en gyldig grunn for å slippe unna.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.