HansJ
ScanFlyer Silver
Takk skal du ha Hans! Up to date som vanlig!
Espen hilser![]()
Bare hyggelig, den texten var den enda jag kunde finna direkt utan tillgång till mitt eget arkiv...
Takk skal du ha Hans! Up to date som vanlig!
Espen hilser![]()
Ble det installert Economy Extra på noen av 767-maskinene?
Men fra Oslo opplevde noen ganger å fly på "oppgradert økonomi" da den mellomste seksjonen hadde C-klasseseter og ble brukt til turistklasse.
Hvordan var nå det da - bommer vel ikke for mye når jeg sier litt oppgradert ifht. dagens Økonomi Extra-seter hos SAS IC: Bedre recline, bedre pitch og litt bredere. 2+2+2 konfig. Ellers manuell regulering (dvs. ikke elektrisk drevet), fothviler, strømuttak (12V). Ikke innbygget TV el.l., på C-klasse fikk man utdelt videospiller. Litt som C-setene hos CO for eksempel.
Gode å sitte i, men ikke så gode å sove i så vidt jeg husker.
Disse er fra 2001, ble det gjort endringer i etterkant?
767-maskinene så for øvrig meget bra ut i de nye SAS-fargene, selv om SAS-bokstavene kanskje stod vel langt nede på halen...
Var det virkelig marked for en 767 til Grønland? Var det mange ukentlige avganger her? Daglige?
Før 767 kom, fløy SAS DC-10 og DC-8 til Grønland.
Er man sikker paa at disse bildene er fra 2001? Jeg mener bestemt at setene baade foran og bak hadde annet trekk den siste tiden (som paa bilde nr. 3)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.