Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by jikswoboB
Den extra 767 du såg i Bangkok var där av ett annat skäl i så fall. SAS flög varken 1999 eller 2000 ARN-BKK. Beviset har jag i form av gamla tryckta tidtabeller från LFV som sträcker sig tillbaka till 1998 och som jag av någon anledning inte gjort mig av med. I ingen av dom finns någon ARN-BKK med SAS.
Originally posted by Bizflyer
Det stod ikke i tidtabellen. Den kom på bena ganske fort, men holdt ikke ut veldig lenge. Tror bare den gikk i et par måneder i høysesongen! Men den var der, det er jeg helt sikker på!
Sista kommersiella flight med SAS 767 var väl SK926 IAD-CPH 29-30 november 2003 med LN-RCF. LN-RCM levererades SNN-TFS-SCL 2-3 juli 2004 till LAN Chile.
Jeg tenkte ikke på som ruteflyvning men lengste turen.
Har du mer info om dette? Har aldri hørt at SAS har landet med B 767 i Indonesia.
Espen![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.