Det kommer vel ikke som en overraskelse at prisene varierer over tid, avhengig av diverse faktorer?
På business er variasjoner på +/- 30 % svært svært uvanlig, jo.
Det kommer vel ikke som en overraskelse at prisene varierer over tid, avhengig av diverse faktorer?
dn.no har en artikkel om Norwegians reaksjon på 4EXCELLENCE:
- Vi har respekt for SAS, men frykter ikke deres nye strategi, sier Skjeldam om konkurrentens ambisiøse program.
http://www.dn.no/forsiden/borsMarked/article2227261.ece
2011-09-30
Joakim Landholm ny medlem i SAS koncernledning
Som en konsekvens av SAS nya 4Excellence strategi, har vd och koncernchef Rickard Gustafson som tidigare annonserat valt att tillsätta ett nytt ledningsteam, samt dela upp den existerande kommersiella avdelningen i Sales & Marketing och Commercial. Som en del av det nya teamet har Joakim Landholm utsetts till chef för Commercial.
Joakim Landholm är för närvarande Chief Operating Officer, Scandinavia, på RSA Scandinavia, som omfattar Trygg-Hansa och Codan. Han har i övrigt en bred bakgrund inom ledarskap, strategiskt och analytiskt arbete från GE Money Bank, Accenture och Swedbank. Joakim Landholm är 42 år och har en civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm. Han tillträder sin befattning senast 1 april 2012.
- Jag är nöjd med att vi nu har avklarat rekryteringen av den ena av de två vakanta positionerna i den nya koncernledningen. Med Joakim får vi en mogen ledare med ett skarpt intellekt, som i sin karriär i olika bolag och branscher gång på gång har bevisat, att han har förmågan att definiera en plan och leverera enligt den. Jag är säker på att Joakim tillsammans med sitt erfarna team i Commercial kommer att leverera "Commercial Excellence", en av de fyra huvudinriktningarna i den nya strategin, säger Rickard Gustafson, VD och koncernchef i SAS.
- Jag är mycket entusiastisk över att börja på SAS. Företaget har tagit stora steg framåt under de senaste åren och jag ser verkligen fram emot att vara en del av nästa steg och realiseringen av 4Excellence-strategin som utgör SAS fortsatta resa mot lönsam tillväxt, säger Joakim Landholm.
- Jag har tidigare sagt att jag önskar minst en man eller kvinna med norskt ursprung i min ledningsgrupp och vi har därför nu koncentrerat vår rekrytering av en chef för Sales & Marketing i Norge, konstaterar Rickard Gustafson.
Som tidigare meddelat fortsätter Robin Kamark som CCO och medlem av koncernledningen med ansvar för de samlade kommersiella funktionerna inom SAS till dess att de två nya cheferna tillträder, dock senast till mars 2012.
För ytterligare information, vänligen kontakta
Johan Dyrendahl
Informationschef, SAS
+46 709 974113
Johan.dyrendahl@sas.se (elisabeth.hansson@trygghansa.se)
Skulle ikke Eco extra og kaffe/te/vann på hele fjøla lanseres nå til nyttår???
Det er ikke så viktig å levere produktet sålenge markesdføringen er topp
Det har vel dessverre vært litt sånn de siste årene, ja.
Skulle ikke Eco extra og kaffe/te/vann på hele fjøla lanseres nå til nyttår???
Det er fortsatt på vei, men det kan virke som det fortsatt er en stund til det faktisk lanseres... Synes det er helt utrolig at SAS har en ekstrem trang til å presentere forbedringer og nye produkter før de er i nærheten av klar for lansering. Relansering av Service var en marginal forbedring, og også da trengte de flere måneder på å pakke en liten frokost på domestic-flyene sine. SmartPass ble lansert for nesten ett år siden, og er fortsatt ikke rullet ut utenfor SE. 4E er nå nesten et halvt år gammelt uten at vi har sett noe mer.
Jeg lurer på hvor mange mislykkede forsøk SAS trenger før de forstår at produkt-teamet må være i synk med markedsteamet. Og når de forstår at "rett rundt hjørnet" ikke er et akseptabelt svar når kunder har ventet i nesten ett år (ref iPhone-app og andre produktutviklinger)
Si hva du vil, men pa mange omrader er SAS ikke leader men follower...
Skulle ikke Eco extra og kaffe/te/vann på hele fjøla lanseres nå til nyttår???
, den var god. Da er de ihvertfall gode til å late som, det skal de ha.de later som de er follower
Jeg fløy følgende strekninger den 1. januar:
DUB-CPH Her var det gratis te/vann/kaffe
CPH-OSL Her var det IKKE gratis te/vann/kaffe
Dermed virker det veldig tilfeldig hva man får og ikke får...
Det er fordi, du har været med på en af vores test flights, hvor oplægget tilpasses og afprøves.
Lite spørsmål om det nye servicekonseptet..
Når man skrivek kaffe/te/vann..
Blir det da vann, eller full servering av alkoholfri drikker?
Mulig jeg stiller et dumt spørsmål, men trengs det mye tilpassing og prøving for å tilby kaffe/te/vann? Er det ikke bare å si: Ja, det går vi for. Iverksett.
Kaffe, te og vann er vel nettopp det. Kaffe, te og vann?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.