Hei, det her blir for dumt spør du meg SAS cc. På klm cityhopper er de 2 crew på nesten 100 personer på embraer eller fokker 100. På en times flight rekker de å servere mat, drikke (varme og kalde drikker), samt gå en ekstra runde med kaffe\te og servere sen tradisjonelle kjeksen. Dersom ikke SAS cabin crew rekker å servere kaffe og vann, og gå med cloudshop og samle inn søppel på en gang, uten flere måneders testing, så er det ikke rart at det går galt.
Kommuniseres det på tvers av NO/SE/DK? Har ikke NO servert kaffe og te i lang tid allerede? Hva med å høste litt erfaring fra kollegaer?
Hei, det her blir for dumt spør du meg SAS cc. På klm cityhopper er de 2 crew på nesten 100 personer på embraer eller fokker 100. På en times flight rekker de å servere mat, drikke (varme og kalde drikker), samt gå en ekstra runde med kaffe\te og servere sen tradisjonelle kjeksen. Dersom ikke SAS cabin crew rekker å servere kaffe og vann, og gå med cloudshop og samle inn søppel på en gang, uten flere måneders testing, så er det ikke rart at det går galt.
Kommuniseres det på tvers av NO/SE/DK? Har ikke NO servert kaffe og te i lang tid allerede? Hva med å høste litt erfaring fra kollegaer?
SAS har gratis servering på danske, norske og svenske innenriksruter. Hva får deg til å tro at ikke SAS bruker denne erfaringen når de nå skal implementere dette på alle ruter?
Gratis kaffe/te/vann til samtlige passasjerer, alle klasser og de aller fleste strekninger ble re-introdusert 29 januar 2012.
Hva mer kan vi vente oss i fremtiden mon tro....
Positivt med kaffe/the igen
I bedste SAS-stil, så skal der dog være lidt undtagelser og ulogiske procedurer - da man jo åbenbart ikke magter at lave noget som helst simpelt og helst skal gøre inflight uoverskueligt for kunderne.
Mener og tror at Adresseavisen har alltid vært delt ut fra TRD siden SAS igjen startet med aviser på flygningene
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.