SAS med wetlease av OMNI 767 i sommer

Re: SAS operated by OMNI AIR?

Ikke like morsomt å booke om hvis det kan gjøres uten protester og kostnader :)

Re: SAS operated by OMNI AIR?

SAS har tydligen lämnat tillbaka N351AX till Omni. Någon som har uppgift om datum/last service för maskinen ? Har Omni bytt till en annan 767 ?

Da har jeg flydd med Omni Air IAD-CPH. Kort fortalt den verste flyturen jeg har hatt på flere år:

-Eldgammelt fly med svært slitt interiør.
-Elendige seter, minnet om domestic F i USA.
-Amatørmessig crew, hentet fra gata?
-Service var ekstremt treg, tok 1 time før jeg fikk noe å drikke. Gadd ikke mer etter cashewnøttene og tok meg en sovetablett som jeg hadde på innerlomma.

Alt i alt en gedigen skuffelse og helt uverdig av SAS å leie inn dette makkverket av et fly. Nå blir det United på meg fremover.

Da har jeg flydd med Omni Air IAD-CPH. Kort fortalt den verste flyturen jeg har hatt på flere år:

-Eldgammelt fly med svært slitt interiør.
-Elendige seter, minnet om domestic F i USA.
-Amatørmessig crew, hentet fra gata?
-Service var ekstremt treg, tok 1 time før jeg fikk noe å drikke. Gadd ikke mer etter cashewnøttene og tok meg en sovetablett som jeg hadde på innerlomma.

Alt i alt en gedigen skuffelse og helt uverdig av SAS å leie inn dette makkverket av et fly. Nå blir det United på meg fremover.

Må bare si meg enig. Uakseptabelt. Prøvde å booke om som beskrevet på forumet uten hell. Var heldigvis med eneste flight som var på rute (20.10. SK926).
I dag er det påan igjen. Ser at Omni flyr SK925 i dag. Noen som vet hvor lenge vi skal bli utsatt dette gufset fra fortiden?

Må bare si meg enig. Uakseptabelt. Prøvde å booke om som beskrevet på forumet uten hell. Var heldigvis med eneste flight som var på rute (20.10. SK926).
I dag er det påan igjen. Ser at Omni flyr SK925 i dag. Noen som vet hvor lenge vi skal bli utsatt dette gufset fra fortiden?

Som det ser ud nu er vist 01NOV sidste afgang med Omni.

Som det ser ud nu er vist 01NOV sidste afgang med Omni.
Alle har nok vidst at det ikke var den bedste løsning, men hvis alternativet var aflysning, var det så ikke bedre at komme frem ????
Om så er denne B767 bare 18 år...en ren års unge ift til mange andre fly,,,MD 80èrene f.ex
Hilsen Ole

Back