Hva sier egentlig de norske pilotene til denne utskiftingen? Det er jo omdiskutert om disse passer for norsk innenriks eller ikke. Kan det hende vi vil se en bølge av piloter som bytter til rødt førerhus som følge av dette?
Hva sier egentlig de norske pilotene til denne utskiftingen? Det er jo omdiskutert om disse passer for norsk innenriks eller ikke. Kan det hende vi vil se en bølge av piloter som bytter til rødt førerhus som følge av dette?
Det er vel like mange meninger som det er piloter.......
Hvorfor sammenligne nye fly med gamle?Noen her som vet hva limitations er på crosswind på A320NEO, kontra B737-6/7/8 med og uten winglets?
Tja, det er vel eit poeng i begge spørsmåla, all den tid at det er ein sjans for at ein /begge av dei nye skulle tole mindre enn det som er brukt no. Og i så fall: kan det bli eit signifikant problem, og om så, er det andre fly som skulle vore brukt?Hvorfor sammenligne nye fly med gamle?
Burde man eller ikke spørre om det er stor praktisk forskjell på begrensninger på crosswind på A320neo og 737 MAX8? Ingen av disse leveres uten winglets...
Blir spennende å se om de får mer crew eller om denne blir endret også
Vad gäller för säteskonfig för dessa egentligen? Enl www.seatguru.com och t ex "Planespotters" är det CY174 men enl Scandinavian traveller senaste utgåva samt i viss kommunikation är det CY180? (Har inte lyckats räkna de få ggr jag flugit dessa...)
8983 kjenner jeg ikke til .. muligens første 321LR?
SE-ROO 8869 ca Mai
SE-ROF 9032 ca Juli
SE-ROR 8949 ca Aug
SE-ROG 9089 ca Okt
SE-ROS 9074 ca Okt
8983 kjenner jeg ikke til .. muligens første 321LR?
Tipper det skal være 9032/ROF. Kan sånn noenlunde passe. Eller bare en skrivefeil. Det er jo ikke en offisiell liste.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.