SAS Lounge OSL (utland)

Ja, da spørs det hvor strenge de er.

Er det noen som har klart å få med seg mer enn en gjest inn her da?

Ja, da spørs det hvor strenge de er.

Er det noen som har klart å få med seg mer enn en gjest inn her da?

Ja, vi var 2 stk på biz hvorav en med gullkort. Fikk ha med 2 stk inn fra samme flight som satt i eco.....

Har aldri opplevd noen spørsmål om å ta med meg reisefølge som EBG/D medlem (som kan ha med intill 4 familiemedlemmer).
Neppe sannsynlig at de spør om noen form for bevis på at dere er i slekt...

Har aldri opplevd noen spørsmål om å ta med meg reisefølge som EBG/D medlem (som kan ha med intill 4 familiemedlemmer).
Neppe sannsynlig at de spør om noen form for bevis på at dere er i slekt...

Nå er det vel bare ektefelle/samboer og egne barn som går på familiekvota, men om de faller innefor det så går det jo greit.

Nå er det vel bare ektefelle/samboer og egne barn som går på familiekvota, men om de faller innefor det så går det jo greit.
Jeg har ikke hatt noen problemer med å få med foreldre inn på familiekvoten.

Fant ingen egen tråd for Gold-loungen. Ser de endelig har fullført oppussingen og satt inn nye, flotte møbler som erstatning for de slitne grønne lenestolene som var her før. Dette ser helt nydelig ut synes jeg :) Får ikke til å legge inn bilder fra mobilen, dessverre.

Fant ingen egen tråd for Gold-loungen. Ser de endelig har fullført oppussingen og satt inn nye, flotte møbler som erstatning for de slitne grønne lenestolene som var her før. Dette ser helt nydelig ut synes jeg :) Får ikke til å legge inn bilder fra mobilen, dessverre.

Gleder meg til å sjekke ut i august!

Re: Erfaringer med SAS Business Lounge?

Det har vært supert visst noen kunne knipset noen bilder fra SAS loungen, gull også :)

Knipsa ett dårlig mobilbilde her forleden fra gullstua, som viser litt nye møbler..

Last edited:
Det var Farris-flasker sist jeg var i loungen - men de har gått over fra glass- til plastflasker. Veldig praktisk å ta med seg.

Det skyldes vel så mye at Farris er i ferd med å fase ut glassflasker og vil gå over til kun PET flasker fremover

Var innom onsdag denne uken og det var også slutt på plastflasker, med henvisning til "hjemmelaget Farris" på brusdispenseren. Er ikke sikker på om det er permanent.

Var innom onsdag denne uken og det var også slutt på plastflasker, med henvisning til "hjemmelaget Farris" på brusdispenseren. Er ikke sikker på om det er permanent.
Vært innom fire ganger denne mnd, og alle fire gangene har Farris-flasker (i plastikk) vært tilgjengelig i kjøleskapet i gullstuen.

Det er kanskje også en økonomisk beslutning? Koster nok mer å fore folk med flasker som de tar med seg enn å gi ut det de drikker i loungen..

Business loungen til SAS syns jeg er ganske trist. Litt OL på Lillehammer-tiden preg med masse farger og i tillegg mye mas med folk ut og inn. Har ikke vært forunt å prøve "Gullstuen" men mistenker at den er betydelig hyggeligere.

Stort sett reiser jeg som FBG og bruker OSL loungen som jeg trives riktig godt i. Deilige sofaer og stoler og ikke all verdens til trafikk.

SAS Business lounge og OSL lounge leverer stort sett likt med tanke på mat og drikke.

Verdt å tenke på er at det går an å kjøpe seg inn på loungene om det ikke er andre insentiver til en grisedyr billett.

Uansett; Enjoy og god tur :)

Loungen er etter min mening helt OK - bare alt for liten i forhold til antall brukere. Veldig god internettforbindelse. Maten er ikke noe å hoppe i taket over (med mindre man, som jeg, er vant med United Club, som får alt annet til å virke som rene gourmetrestauranten).

Nei... er Farris borte fra loungene :( De var mine favoritt drikke der inne. :( Jeg fly alltid i Go. Det var alltid nyttig til å ta med meg en flaske.

SB

Back