Hvordan er for øvrig dette i LH sine lounger i FRA og MUC? Får man med seg familien på et gullkort, eller er de strenge på kortholder + 1?
Min personlige erfaring her er "nein" og kun en gjest. LH er kjent for og være kjipe her
Hvordan er for øvrig dette i LH sine lounger i FRA og MUC? Får man med seg familien på et gullkort, eller er de strenge på kortholder + 1?
Min personlige erfaring her er "nein" og kun en gjest. LH er kjent for og være kjipe her
De er strenge ja, vi lyktes ikke å få inn frue og barn på bare ett kort... Og vi forsøkte mange ganger. Men nå er alt velstand med A3 gull på ungene
Er det noen som har erfaring med spørsmålet mitt i posten ovenfor (nr 158)?
Er det bare meg eller er det flere som syntes stolene i SAS loungen på OSL og ARN er forferdelige å sitte i, får vondt i ryggen etter kunn 10 min.
Hadde en flyvning fra Barcelona for noen dager siden, å var tidlig ute der, så stakk innom Pau Casals loungen. Der ble jeg sittende til flyet skulle gå, det var en helt annen kvalitet på den loungen, sofastolene var fantastiske å sitte i.
Da bekrefter SAS at de utvider loungen med 400kvm. Skal stå klar i oktober.
https://www.sas.no/alt-om-reisen/pa..._campaign=newsletter-b2c&WT.mc_id=NOEMtraffic
Hyggelig nytt, håper de slenger inn noen dusjer.
Det var ikke noen arbeider på gang i gullstuen da jeg var der sist ved månedsskiftet mars/april. Har arbeidene kommet i gang nå? Kaos og byggeplass?
Ta med familien til SAS-loungen. EuroBonus Gullmedlemmer kan velge mellom å ta med en (1) gjest eller ta med den nærmeste familien (ektefelle/samboer og egne barn, maks. 4 familiemedlemmer) som reiser med gyldig SAS/Star Alliance-billet til SAS lounger.
Hvordan er gullstuen etter oppgraderingene den siste tiden? Er det bare lagt til mer plass / utvidet, eller er det pusset opp også?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.