SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Re: SAS justerer ombordproduktet

KA FARSKEN

Aqua d'or er blitt DEVALUERT!!!!!!!!!

Før; 450 EB poeng

Nå; 600!!!!!!!! Er de schpenna gærne :drunk:

Kommer ikke over betalingsvilluheten til folk, 70 kr for en drittvin. Mimrer fortsatt om 50 kr for champis i go for ikke altfor mange år siden.

Dyrere, men jeg tror ikke folk ser så nøye på prisene

Positivt av cashewnøtter er tilbake, så da hjalp det litt og klage til CR

Jeg syns den nye rødvinen var hakket eller to bedre enn den gode, gamle, så litt fremskritt her!

Lindt sjokolade bar , den er vel ny ? litt mer "ekslusiv" enn den norske
melkesjokoladen.Bare dem ikke fjerner de gode muffinsene så , de er hellig :P
så er Haribo på plass supert , håper dem får på plass gummibjørner også

hvordan er det på longhaul , går det ann å finne meny(en) der også

Synes det er bra med 2000 EB-poeng for en rødvin jeg. Blir 8 flights i GO innenlands det så har du et glass rødvin! Deilig det da...... :) :)

Kim

Bang on the buck spør du meg LOL.

Greit å tjene penger, men......…

Fortsatt bare snacks til Nord-Norge...... ellers er det vel minimale endringer.

Det virker som om SAS har nedjustert innholdet i buffeten på business på de lengre rutene. Har akkuratt avsluttet to turer og innholdet på alle fire IC flightene var meget skuffende. Nå var det bare nøtter, sjokolade på twist størrelse, frukt og noen små poser med godteri i tillegg til dirkke. Hvor i alle dager ble det av chipsen!?

Det må da være mulig å kunne ha samme innholdet i buffeten som det som står i "Drinks & Snacks menyen som ligger i stolen.

Enden på visa ble for min del at jeg tok menyen under armen og trasket bak til aft gally og kjøpte meg chips og smoothie. Klage er sendt sammen med kopi av kvittering. Blir litt latterlig når jeg får beskjed av CC i Biz om at nei, dette har vi ikke ombord. 23K NOK for billetten er tydeligvis ikke nok til en pose chips.

Det virker som om SAS har nedjustert innholdet i buffeten på business på de lengre rutene. Har akkuratt avsluttet to turer og innholdet på alle fire IC flightene var meget skuffende. Nå var det bare nøtter, sjokolade på twist størrelse, frukt og noen små poser med godteri i tillegg til dirkke. Hvor i alle dager ble det av chipsen!?

Det må da være mulig å kunne ha samme innholdet i buffeten som det som står i "Drinks & Snacks menyen som ligger i stolen.

Enden på visa ble for min del at jeg tok menyen under armen og trasket bak til aft gally og kjøpte meg chips og smoothie. Klage er sendt sammen med kopi av kvittering. Blir litt latterlig når jeg får beskjed av CC i Biz om at nei, dette har vi ikke ombord. 23K NOK for billetten er tydeligvis ikke nok til en pose chips.

Har de fjernet polarsandwichen også? Og den svenske konfekten?

Det er vel ikke i Business de bør kutte... Dette blir alt for dumt.

Har de fjernet polarsandwichen også? Og den svenske konfekten?

Det er vel ikke i Business de bør kutte... Dette blir alt for dumt.

LN-RKP hjem fra ORD-CPH sist, megatragisk. Kun de tre små tingene å velge mellom utenom frukten. Alle flightene var tragisk i forhold til det jeg opplevde på turene mine i høst.

Chipsen var jo alltid så populær at de pleide å være tom før vi var halvveis :cry:

Hvor i all verden kommer dette fra når de snakker varmt om at de skal heve serveringsproduktet i business ved innføring av ny kabin? Det henger jo ikke på greip.

Det er nok mulig, det var ganske bra utvalg nå jeg fløy OSL-EWR og ORD-CPH for en måneds tid siden.

På OSL-EWR hadde jeg både lefse, druer og et par pakker Godt & Blandet. Hjemover sov jeg mesteparten av turen, men hentet en espresso før frokost, og da reagerte jeg ikke på noe dårlig utvalg.

Det kan ha vært en cateringglipp?

Lite som tyder på det når det samme var tilgjengelig for salg "bak i bussen"

"Snacks er gratis i SAS Plus, og til salgs i SAS Go og Business". Det høres jo farlig ut som noe SAS kunne funnet på ;)

"Snacks er gratis i SAS Plus, og til salgs i SAS Go og Business". Det høres jo farlig ut som noe SAS kunne funnet på ;)

Haha. Uff, ja.

Kan se for meg at de skriver inn SAS Business i den forferdelige charter-lignende menyen, for å gjøre alt mer forvirrende.

Mat på lenger SAS Europa?

Hva er mattilbudet med sas på de lengste turene i Europa?
Lurer på å kjøpe par Plus billetter til LPA for å sikre en liten ferie men vi venter på restplass på direktefly herfra :-)
Greit å ha et refunderbart alternativ om ikke restplassen jeg vil ha kommer.

Back