SK SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Re: SAS justerer ombordproduktet

Når jeg fløy opp til TRD på fredag så overhørte jeg en av flyvertinnenen spørre en annen om det var betaling for vin. Fikk klar beskjed om nei. Dette var ikke et junior crew så lurer litt på hvordan info/opplæring til crew foregår..

Må være noen som har vært borte lenge... Dette er godt implentert hos oss nå.

Ble nektet Fast Track hjem fra Barcelona i SAS Plus forrige søndag. Kun for business og star gold var beskjeden. Dama i sjekk-inn var helt urokkelig, utrolig håpløs adferd. Hjalp ikke at boardingkortet viste C-klasse. Grrrr.

Ble nektet Fast Track hjem fra Barcelona i SAS Plus forrige søndag. Kun for business og star gold var beskjeden. Dama i sjekk-inn var helt urokkelig, utrolig håpløs adferd. Hjalp ikke at boardingkortet viste C-klasse. Grrrr.
Der ble jeg også nektet sist, med både *G og Plus. Tror ikke SAS betaler for fast track der.

Her er det noen som ikke gjør jobben sin ja. Jeg har gått igjennom fast-tracken der et par ganger. Du trenger som sagt voucher fra innsjekk, men det har ikke vært noe problem.

Fra linken du viser til:

Attachments

• Skjermbilde.jpg
    Skjermbilde.jpg
    13.1 KB · Views: 1,053

Vel, da sender jeg en klage til customer service. Køen i vanlig sikkerhetssjekk var ENORM.

Jeg kom heller ikke gjennom fast track med Star Alliance Gold da jeg fløy Brussels Airlines fra Barcelona til Brüssel for to uker siden. Men orket ikke å bry meg. Så viktig er det jo ikke.

Jeg kom heller ikke gjennom fast track med Star Alliance Gold da jeg fløy Brussels Airlines fra Barcelona til Brüssel for to uker siden. Men orket ikke å bry meg. Så viktig er det jo ikke.

Du vet nok dette bedre enn meg, men er det sikkert Brussels Airlines gir fasttrack til *G utenfor Miles&More?

Har aldri fått tilgang til Fast Track i BCN. SAS har ikke tilgang der sier de.

Da er det nok litt manko på kommunikasjon der, for jeg fikk beskjed om at det ikke gikk å bruke fast track når man skulle ut med SAS

Da er det nok litt manko på kommunikasjon der, for jeg fikk beskjed om at det ikke gikk å bruke fast track når man skulle ut med SAS

Velkommen til SAS. Det er jo manko på kommunikasjon i hele selskapet... Man vet aldri om man får en eller to vin, eller Fast Track i BCN.... :p

Synes det er bra med 2000 EB-poeng for en rødvin jeg. Blir 8 flights i GO innenlands det så har du et glass rødvin! Deilig det da...... :) :)

Kim

Fortsatt står det "Plus All Included" og "Enjoy the entire menu for free", noe som ikke stemmer innenlands, da de her fortsatt tar betalt for drikke nr.2 (og videre). Om det virkelig skal tas betaling fra drikke nr.2, så er dette direkte feil markedsføring!

Back