Dyrere, men jeg tror ikke folk ser så nøye på prisene
Synes det er bra med 2000 EB-poeng for en rødvin jeg. Blir 8 flights i GO innenlands det så har du et glass rødvin! Deilig det da......![]()
Kim
Lindt sjokolade bar , den er vel ny ? litt mer "ekslusiv" enn den norske
melkesjokoladen.
hvordan er det på longhaul , går det ann å finne meny(en) der også
Det virker som om SAS har nedjustert innholdet i buffeten på business på de lengre rutene. Har akkuratt avsluttet to turer og innholdet på alle fire IC flightene var meget skuffende. Nå var det bare nøtter, sjokolade på twist størrelse, frukt og noen små poser med godteri i tillegg til dirkke. Hvor i alle dager ble det av chipsen!?
Det må da være mulig å kunne ha samme innholdet i buffeten som det som står i "Drinks & Snacks menyen som ligger i stolen.
Enden på visa ble for min del at jeg tok menyen under armen og trasket bak til aft gally og kjøpte meg chips og smoothie. Klage er sendt sammen med kopi av kvittering. Blir litt latterlig når jeg får beskjed av CC i Biz om at nei, dette har vi ikke ombord. 23K NOK for billetten er tydeligvis ikke nok til en pose chips.
Har de fjernet polarsandwichen også? Og den svenske konfekten?
Det er vel ikke i Business de bør kutte... Dette blir alt for dumt.
Det kan ha vært en cateringglipp?
Enden på visa ble for min del at jeg tok menyen under armen og trasket bak til aft gally og kjøpte meg chips og smoothie. Klage er sendt sammen med kopi av kvittering. Blir litt latterlig når jeg får beskjed av CC i Biz om at nei, dette har vi ikke ombord. 23K NOK for billetten er tydeligvis ikke nok til en pose chips.
"Snacks er gratis i SAS Plus, og til salgs i SAS Go og Business". Det høres jo farlig ut som noe SAS kunne funnet på![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.