Mulig denne er litt off topic, men det får gå:
Balle Chlorin med familie ble for en sjelden gangs skyld plassert foran gardina i går. Det gledes til frokost og tilnærmet fri bar. Frokosten blir fortært, og far sier til resten at det bare er å se i menyen og bestille det de har lyst på. Big mistake. Ikke engang en Cola var mulig å oppdrive på den 1,45 timer lange turen. En forklaring om at det var en utenlandsmaskin og at det derfor ikke var lastet noe annet enn frokost, te og kaffe fikk det til å murre hos flere enn Balle m/familie.
Ikke veldig imponerende![]()
LYR har også innenlandsservering.
Merkelig! OSL er jo SAS sin base, så ut fra OSL er alltid settet nytt når det flyr første flight ut eller nordover. Med mindre denne flighten fortsetter til LYR, men da vil det i så fall bli byttet ut til utlands-sett i TOS. MEN...vet SAS er blitt mer "strikse" med å følge programmet; dersom det er frokost som gjelder, er det dette og lite annet som blir servert.
Whisky skal være skotsk ferdig snakka.
Litt merkelig holdning all den tid det nå knappt finnes et land som ikke har en anstendig whisky, Norge inkludert. På tide å få opp øynene for annet en skotsk. Flott om SAS begynner å tilby mer "lokale" drikkevarer, slik some de allerede har begynt med for øl.
Whisky skal være skotsk ferdig snakka. Men synes nå kaviaren var veldig god da jeg var frem og tilbake over dammen for en måned siden så det er nok faktisk en forbedring det her.
Hehe nå er jeg jo halvt skotsk så jeg er nok noe inhabil i det spørsmålet. :colgate:
Wasa-knekkebrød tilbake på norsk innenriks!!! Thank GOD! SAS tar sikte på å kunne tilby dette om 2-3ukers tid, men den blir ikke å finne i menyen ettersom den ble trykket før dette ble bestemt.
Kan man forhåndsbestille måltid på Business hos SAS?
Også har det kommet Ringi eplejus!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg ba om eplejuice på vei hjem fra Brüssel i går, men fikk bare servert billigreiene til 10 kr. Ringi hadde ikke den svenske CC hørt om en gang.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.