Nytt fra og med 1. april 2015, var at passasjerer i SAS GO til/fra Tokyo kan velge tre enheter drikke (inkludert alkoholholdig) til matserveringen, gratis.
Så her tror jeg man kan skylde på crew som ikke følger serviceinstruksjonene.
Nytt fra og med 1. april 2015, var at passasjerer i SAS GO til/fra Tokyo kan velge tre enheter drikke (inkludert alkoholholdig) til matserveringen, gratis.
Og den endringen gjelder altså kun én av IC-rutene? Ikke rart crew blandet sammen med reglene fra andre IC-ruter.bNytt fra og med 1. april 2015, var at passasjerer i SAS GO til/fra Tokyo kan velge tre enheter drikke (inkludert alkoholholdig) til matserveringen, gratis.
Noen info om dato, ruter og klasser man vil få de nye matboksene i?
Sas sier bare "i Skandinavia og Europa" i slutten av mai.... som vel betyr at det straks skal starte, men også innenlands i Norge og er det til salgs eller inkludert?
Og den endringen gjelder altså kun én av IC-rutene? Ikke rart crew blandet sammen med reglene fra andre IC-ruter.b
Hvordan er reglene med drikke på IC som diamant? Kan man da få all drikke eller er det en ekstra?
Hvordan er reglene med drikke på IC som diamant? Kan man da få all drikke eller er det en ekstra?
Du får så mye drikke du vil som EBD, frem til du blir høylytt eller ufin, da stenger vi krana ;-)
Når det gjelder NRT som flere har kommentert her så er det den eneste ruten med andre "regler" en de andre. Her er det 3 enheter som er inkludert, årsaken er konkurransen og markedet.
Tidligere var det 3 enheter, hvorav en alkohol, nå er dette endret til 3 enheter. Altså 3 av hva man vil ha, også alkohol.
Vet at flere nå kommer til å si at dette er teit, at vi som crew ikke klarer å styre dette, osv osv, Som det allerede er nevnt i tråden. Men dette viser seg å fungere veldig greit, så er det slik at det er noen sleivspark fra tid til annen. Dessverre.
Du får så mye drikke du vil som EBD, frem til du blir høylytt eller ufin, da stenger vi krana ;-).
Interessant dette med Japan. SAS er slettes ikke det eneste selskapet som har egne regler for Japan. Det merket jeg da jeg fløy Finnair dit for noen uker siden - faktisk allerede ved bestillingen siden de har har gratis setereservasjon til Japan. Ellers tror jeg crew generelt har veldig god kontroll på slike unntaksregler - det er vel typisk noe som ligger i instrukser og som gjennomgås på crewmøter.
Haha blir ikke så høylytt av Cola:lol:
.
Det lå ny sommermeny i setelommen, denne var uten bilder
Noen info om dato, ruter og klasser man vil få de nye matboksene i? Sas sier bare "i Skandinavia og Europa" i slutten av mai.... som vel betyr at det straks skal starte, men også innenlands i Norge og er det til salgs eller inkludert?
For en nedlatende holdning, cabin crew er ikke idioter som ikke evner å forholde seg til variabler.
I juni kunne jeg gå rett i fast track som EBG.Må man i skranken for å hente fast track kupong fortsatt på bcn?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.