Jeg har også sett sjokoladeruter en gang, kanskje de gikk tom for de to andre?Utvalg sjokolade.. Nå fikk du det til og høres mer fancy ut enn det er. Anton Berg mint og den ekle sorte Lindt-kula [emoji14]

Jeg har også sett sjokoladeruter en gang, kanskje de gikk tom for de to andre?Utvalg sjokolade.. Nå fikk du det til og høres mer fancy ut enn det er. Anton Berg mint og den ekle sorte Lindt-kula [emoji14]
Å joda, det ble hurlumhei da jeg flashet EBD-kortet i Go og spurte om jeg kunne få en smoothie. De to som bemannet tralla måtte diskutere dette før jeg fikk smoothien min. Det er seriøst ikke lenger noe som overrasker meg om bord hos SAS.
Kan ikke SAS snu på flisa snart, på tide at de skriver hva du kan få i stede for alt det du ikke får.... :headbang:
Det er rett før beste løsning hadde vært og forenklet vekk hele SAS Plus. Kun kjøp det du vil ha...
Ny meny fra 1.6.2015. Det vil si ikke mye nytt, men Mikkeller Beer er i sortimentet både for Norden og Europa!!:drink
Fulle folk får SAS til å kutte ned på gratis alkohol:
Innfører nye retningslinjer med servering av maks tre alkoholenheter.
Ser at dette opptar folk - nå også omtalt i NRK P1 Dagsnytt og P4!
Tja man kan godt si at det er et ilandsproblem, men når man faktisk betaler mer for et såkalt premium produkt bør man kunne forvente at servicen er deretter. SAS burde egentlig bare kuttet ut hele Plus-klassen da. Jeg skjønner jo at folk kan bli beruset, men da har man rett til å nekte folk mer alkohol. Ja faktisk en plikt også. I loungen er det jo tom selvbetjening av alkohol så det er jo litt paradoksalt hele greia. Det at folk tar med seg løser man enkelt ved å åpne alt man serverer. Som nevnt gjøres jo dette på Lufthansa evt servere vin og sånt fra store flasker.
Tja man kan godt si at det er et ilandsproblem, men når man faktisk betaler mer for et såkalt premium produkt bør man kunne forvente at servicen er deretter. SAS burde egentlig bare kuttet ut hele Plus-klassen da. Jeg skjønner jo at folk kan bli beruset, men da har man rett til å nekte folk mer alkohol. Ja faktisk en plikt også. I loungen er det jo tom selvbetjening av alkohol så det er jo litt paradoksalt hele greia. Det at folk tar med seg løser man enkelt ved å åpne alt man serverer. Som nevnt gjøres jo dette på Lufthansa evt servere vin og sånt fra store flasker.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.