Kom det som et sjokk på SAS at reisende i pluss eller med EBD/EBG faktisk kom til å bruke loungen?
Loungen ble bygget der den er nå, og i den størrelsen, pga at det ikke var andre lokaler tilgjengelige for SAS. Når T2 åpner vil det etter planen åpnes en vesentlig større lounge på en annen lokasjon, visstnok der Sinnataggen er nå.
SK 455 OSL CPH i dag, plassert i 2F
Meg: en Mikkeller, takk
Purser: den har vi kun på Europa-ruter
Jeg orket ikke diskusjon og tok til takke med en Carlsberg. Kjipt når de ansatte ikke kan produktet, men det er jo ikke noe nytt fra den fronten.
SK 455 OSL CPH i dag, plassert i 2F
Meg: en Mikkeller, takk
Purser: den har vi kun på Europa-ruter
Jeg orket ikke diskusjon og tok til takke med en Carlsberg. Kjipt når de ansatte ikke kan produktet, men det er jo ikke noe nytt fra den fronten.
Nye menyer lastet opp på the World Wide Web.
http://www.flysas.com/en/travel-info/onboard/shop-onboard/
Nå står det at man må betale for snacks når man reiser i Plus på IC.
Synd med det svaret fra purseren, men det er ofte at catering ikke laster Mikeller øl i alle vogner.
Ser ut som det er gamle menyer som ligger ute ...?
Hei fra 36000 fot og SK4777, der jeg nettopp koblet meg på gratis wifi. Det gjelder som kjent kun for Gold, Diamond og reisende i Plus, men det var null stress for meg - som EBS og Go-passasjer - å velge gratis wifi, fylle inn navn, epost og EBS-nummer for å få gratis tilgang. Hadde en liten anelse ;-)
Det er vel gratis for alle EB medlemmer på shorthaul, men på longhaul er det kun gratis for Plus, Business og EBG/D.
Det har blitt endret shorthaul også, men mulig det ikke er endret i praksis.
Ifølge SAS Juli og August Entertainment Guide.
Er "Café snacks are always available for purchase in the galley" fjærnet.
Så all snacks o,lig,skulle være graits i Pluss,fra Juli.
http://viewer.zmags.com/publication/2e54d928#/2e54d928/28
På AGP-TRD mandag presiserte flyvertinnen at man kun har mulighet til å kjøpe varer når de kommer med tralla, og at det også gjelde pluss-kunder som kun vil få ting når de kommer med tralla.
Da de kom forbi ca en time før landing sa de klart ifra at dette var siste mulighet å få noe.
I pluss -der jeg satt- var alt gratis.
Regner med at de med dette vil stramme inn på hvor mye man utleverer til passasjerene sine, for muligheten til å få noe ekstra utenom "tralletid" er nå vissnok borte.
Men, når man skal være pirkete, så er det vel fremdeles mulighet å trykke på knappen og få ting levert til setet? Ingen galley i bildet der...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.