Og kjøp gjerne vann når du er gjennom kontrollen.
I nettmagasinet Scandinavian Traveler, kan man nå lese en artikkel om håndbagasje.
That's right. Alle oppfordres til å kjøpe med seg vann for å ha om bord. 'Cause SAS ain't gonna give you dat shit fo' free either.
https://scandinaviantraveler.com/no/fly/dette-ma-du-ha-i-handbagasjen
Vi kan vel alle være enige om at det finnes viktigere ting i verden enn vann i SAS Plus, men på et flyforum må det være høyst relevant og akseptabelt å diskutere servicekonsept og service-erfaringer, og det inkluderer håndtering av vann-forespørsler i SAS Plus.
Er et klikke unna å booke BGO-CPH-CDG for familien bestående av meg selv, min mor og søster.
Men først må jeg avklare noe...
Kan jeg som EBS dra disse to inn i loungen på CPH når vi reiser i juli? På SAS sine sider står det max 1gjest evnt ektefelle/egne barn.
Vil dette gå bra?![]()
Jeg har fått med meg foreldre (2) og søsken (2) inn i loungen. Når man hverken er gift eller har egne barn så er jo det min nærmeste familie.
Du snakker med Ulf
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
Du skrev: Hei.
Du skrev: Jeg tenkte å bestille BGO-CPH-CDG i sommer. Jeg er EBS, og lurte på om jeg får to stykker med inn i loungen i CPH?
Du skrev: Min mor, og min søster. Kvalifiserer dette som nærmeste familie?
Ulf: Ja, det räknas som närmaste familj.
Hva blir det neste? At man ikke får en flaske vann i Plus?
Du kan ikke ha lest så mye her inne i det siste. :lol:![]()
Et flyselskap får først gullfisk i boka hos meg når de tilbyr San Pellegrino ombord.
På en short flight kan Perrier få passere.
Bobblestørrelse og friskhet er serious business up in the air.
![]()
Mye heller VOSS vann
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.