Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Og kjøp gjerne vann når du er gjennom kontrollen.
I nettmagasinet Scandinavian Traveler, kan man nå lese en artikkel om håndbagasje.
That's right. Alle oppfordres til å kjøpe med seg vann for å ha om bord. 'Cause SAS ain't gonna give you dat shit fo' free either.
https://scandinaviantraveler.com/no/fly/dette-ma-du-ha-i-handbagasjen
Vi kan vel alle være enige om at det finnes viktigere ting i verden enn vann i SAS Plus, men på et flyforum må det være høyst relevant og akseptabelt å diskutere servicekonsept og service-erfaringer, og det inkluderer håndtering av vann-forespørsler i SAS Plus.
Er et klikke unna å booke BGO-CPH-CDG for familien bestående av meg selv, min mor og søster.
Men først må jeg avklare noe...
Kan jeg som EBS dra disse to inn i loungen på CPH når vi reiser i juli? På SAS sine sider står det max 1gjest evnt ektefelle/egne barn.
Vil dette gå bra?![]()
Jeg har fått med meg foreldre (2) og søsken (2) inn i loungen. Når man hverken er gift eller har egne barn så er jo det min nærmeste familie.
Du snakker med Ulf
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
Du skrev: Hei.
Du skrev: Jeg tenkte å bestille BGO-CPH-CDG i sommer. Jeg er EBS, og lurte på om jeg får to stykker med inn i loungen i CPH?
Du skrev: Min mor, og min søster. Kvalifiserer dette som nærmeste familie?
Ulf: Ja, det räknas som närmaste familj.
Hva blir det neste? At man ikke får en flaske vann i Plus?
Du kan ikke ha lest så mye her inne i det siste.![]()
Et flyselskap får først gullfisk i boka hos meg når de tilbyr San Pellegrino ombord.
På en short flight kan Perrier få passere.
Bobblestørrelse og friskhet er serious business up in the air.
![]()
Mye heller VOSS vann
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.