Skjenk ivei, C-klasse!
Tøm tralla..
Kim
Fri flyt på 811. Og wifi.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Skjenk ivei, C-klasse!
Tøm tralla..
Kim
Et lite spørsmål om fordelen med å fly pluss innenlands når man har diamantkort? Man kan sitte litt lenger fremme, men det ikke bredere seter. Drikke får man jo og mat er vel kun frokost? Vi har plus i dag kun pga at det var det eneste som var igjen som bonusbillett då jeg har ellers null erfaring på dette.
Gjör man noe slikt i dag, og blir oppdaget så er dette å regne som tyveri, og dermed sparken.

 Hvis fleksibilitet ikke er viktig så ser ikke jeg noe poeng å kjøpe Plus (men så har jeg status i Eurobonus som gir meg lounge og fast track uansett).
 Hvis fleksibilitet ikke er viktig så ser ikke jeg noe poeng å kjøpe Plus (men så har jeg status i Eurobonus som gir meg lounge og fast track uansett).Å kjøpe Pluss for serveringen er jo bare tull. Du får samme tilbudet bak i kjerra, til en mye triveligere pris enn mellomlegget. Trenger du fleksibiliteten derimot...
Har selv erfaring med noen Plus flighter i høst og kom til samme konklusjon.
Mine ble booket da det kun var Plus billetter igjen å oppdrive.
Hamsterpakka med frokost der SAS faktisk klarer å dele et ferdig skivet flak av Jalsberg ost på 4pax dandert med 25g rundstykke, kan ikke sies å være salgsdrivende for dette produktet. Samme mat for 70 riksdaler 70cm lengre bak.
Her kan knapt annet enn fleksibiliteten være det som avgjør innsalget til produktet.
Fløy SunAir til BLL i November. Kontrasten var stor til SAS sitt pluss produkt motsatt vei.
Jeg er helt enig i at SAS Plus ikke er særlig bra i luften, med unntak av de gangene man får ledig midtsete og et bra crew. Men SAS Plus er ganske bra på bakken sammenliknet med hva man fikk tidligere, både på innenriks og med Economy Extra. Prisen for SAS Plus er ofte også ganske lav - man kan lett få ganske mye for pengene. Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor folk hele tiden skal sammenlikne SAS Plus med business class hos andre selskaper.
Jeg er helt enig i at SAS Plus ikke er særlig bra i luften, med unntak av de gangene man får ledig midtsete og et bra crew. Men SAS Plus er ganske bra på bakken sammenliknet med hva man fikk tidligere, både på innenriks og med Economy Extra. Prisen for SAS Plus er ofte også ganske lav - man kan lett få ganske mye for pengene. Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor folk hele tiden skal sammenlikne SAS Plus med business class hos andre selskaper.
Ikke spesielt stor prisforskjell? Enveis TRD-FRA er ca 2000 i SAS Plus for meg, og tregangen hvis det er LH mellom OSL og FRA, foran gardina.
 Full flex Plus er f.eks. ganske kostbart.
 Full flex Plus er f.eks. ganske kostbart.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	