Hypern
ScanFlyer Rusty
Er det blitt begrensninger på intra scand også nå? Det har det ikke vært før.
Reiste Plus CPH-OSL senest i oktober og der pusha purser enda en øl så det kan jeg ikke tenke meg.
Er det blitt begrensninger på intra scand også nå? Det har det ikke vært før.
Det endte med at jeg resten av flighten KJØPTE drikke bak i GO til meg og reisefølget. De som jobbet bak hadde ikke anledning til å gi meg det, og det aksepterer jeg selvfølgelig og betalte for alt. [...] Har sikkert ikke noe å si, men jeg er EBD og har jo flydd litt med SAS de siste årene og aldri opplevd makan til dårlig holdning og sevice fra en purser.
Hei, vet ikke om jeg er en sytepave, eller om det bare skal være sånn...
10/10 fløy jeg ARN-LPA i plus sammen med 8 andre. Vi var splitta i to bookinger, ikke at det har noe å si..
Merket tidlig at den mannlige purser`n ikke helt hadde dagen sin.
Han hadde tungt for å smile og leverte bare ut mat fra tralla uten å si noe mer.
Etter det var det for det meste to cc som for øvrig var helt fantastiske som fiksa resten.
Tore
Men skal ikke EBD ha gratis drikke i GO også, da?
Jeg syns i det minste at du bør få refundert kjøpene dine ombord mot kvittering.
Fikk man altså kjøpe alkohol lenger bak i maskinen, mens Plus ble tørrlagt? Gjaldt ordren til purser kun til cc og trallen der fremme?
Ikke korrekt. All drikke er gratis på Europa for EBD og I tillegg mat for EBP.Ikke alkoholholdig. Ikke for EBP heller lengre det.
Jeg fikk 3 carlsberg da jeg reiste i plus forrige helg. Mitt triks; spør bare forskjelige flyverter/inner. Og gjem de tomme boksene i setelommen forran frem til rydding;-)
edit: osl-cph
Skal fly OSLLHR i SAS Plus med SK811 fredag. Kjører de fri bar eller er det kun drikke til maten? Har planer om et ørlite forspill.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.