SAS Julekalender 2008

Julekalenderen var elendig i fjor, og med den flaue vinterkampanjen pågående nå rett før kalenderstart, får vi håpe at SAS skjerper seg og slenger ut noen gode førjulsgaver...

Ryktene sier vel at dette vil bli kampanjepriser som kun gir 25% EB-opptjening? Det har blitt nevnt tidligere på forumet at fremtidige kampanjer vil være bookingklasse O og at dette dermed kun gir 25% EB-opptjening.

Så da bør jo prisen være meget bra eller så blir nok ikke disse tilbudene attraktive nok for de av oss som følger med på bookingklasser og slikt :)

For den ordinære fritidsreisende vil nok ikke bookingklasse og EB-opptjening være utslagsgivende. Da er nok prisen en viktigere faktor. Og det er vel denne gruppen SAS lager julekalender for :rolleyes:

Har selvsagt meldt meg på i år også. Har brukt å kjøpe julegave til noen som ikke er så opptatt av poengopptjening, bookingklasser etc,. Regner med at årets tilbud blir like dårlig som i fjor, ikke spesielt billig og kun 25 % bonuspoeng. Men vi kan alltids håpe!

Hvis prisene blir ca. som ifjor og med 100 % opptjening er det mye bra i vente, men blir opptjeningen kun 25 % er det ikke så mye å snakke om.

Du får ønske deg en egen biz-julekalender :D Den vanlige julekalenderen er nok myntet på familien Charterdilla-som-kanskje-tar-seg-en-tur- eller-to-i-året-med-vanlig-rutefly :)

Jeg kunne tenke meg en SAS julekalender i US and A i aar. Det var for foerste gang paa lenge ikke noen i fjor..

Du får ønske deg en egen biz-julekalender :D

Jo takk! Det hadde vært helt supert! Men sjansen for at jeg får min egen biz kallender er vel like lite trolig som at Kjell Magne Bondevik blir satt i fylleartesten!?:drunk:

BF:cool2

Takker, det var gode nyheter. Var akkurat innom aa leta der da jeg saa denne traaden, men fant itteno saa langt.

Naa kommer det viktigste, CK. SAS trenger cash i kassa. Vennligst soerg for at alle tilbud booked i V!

Hvordan kan det ha seg at SAS aldri markedsfører sine tilbud med at man får 100 prosent bonusopptjening på de aktuelle billettene? Det har alltid bare ligget der, indirekte, og aldri blitt reklamert for. Vil man ikke at folk skal kjøpe billetter? Greit nok at mange ikke bryr seg om bonuspoeng, men andelen som bryr seg er sikkert ganske stor - og økende om SAS viser til offentligheten at det er gøy å spare bonuspoeng og at man faktisk får noe igjen for dem.

Naa kommer det viktigste, CK. SAS trenger cash i kassa. Vennligst soerg for at alle tilbud booked i V!

Jeg tror vi skal forberede oss på bookingklasse O så kan V heller bli en positiv overraskelse.:) Jeg er faktisk klar for å bestille en god del nå hvis kalenderen innfrir forventingene. :cool:

Da får vi se hva som kommer, tydeligvis ikke noe slikt som noen ganger tidligere at man får et hint om neste års reisemål dagen før.

1. desember:

Salzburg

Fly t/r + 3 netter på hotell
fra 2429,-

Reiseperiode 3. desember til 17. januar.

Back