Ryktet sa så ... men skal hør etter igjen med noen som har med saken å gjøreTrodde den skulle kondemneres, men de har kanskje ombestemt seg?
ATR 72 -212A(600) 1110 OY-JZA JetTime SAS cs, ferried 11oct16 TRD-MGL for repairs after ground collision incident in late jul16 ex F-WWEW
Ser forresten at både de gamle -500ene JZY og JZW når flyr fra ARN. Trodde de ikke lenger brukte disse?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Disse to henger sammenSer ut som den kommende OSL-AAL ruten til SAS fra neste vår skal primært opereres med JetTime ATR som flyr "ut" fra OSL, men jeg har ikke klart se hvor maskinen kommer inn fra. De 2 daglige OSL-BLL opereres fra BLL, så da tyder det på en annen rute inn til OSL må bli med ATR for og få kabalen til og gå opp
Ser ut som den kommende OSL-AAL ruten til SAS fra neste vår skal primært opereres med JetTime ATR som flyr "ut" fra OSL, men jeg har ikke klart se hvor maskinen kommer inn fra. De 2 daglige OSL-BLL opereres fra BLL, så da tyder det på en annen rute inn til OSL må bli med ATR for og få kabalen til og gå opp
Disse to henger sammen
BLL 1400 OSL 1530
OSL 1600 AAL 1710
AAL 1740 OSL 1845
OSL 1915 BLL 2045
BLL -OSL går med 3 daglige med JetTime ATR. De 2 fortsætter med ATR på morgen og aften afgangen, mens eftermiddags afgangen bliver med Canadair Regional Jet 900. med et OSL fly. Dette giver plads til som Jens siger at BLL flyet også bliver brugt på AAL ruten.
Har OY-JZU/JZV/JZW flugit färdigt för SAS nu ?
JetTime skal ha levert disse flyene tilbake til NAC etter leasingen utløp
OY-JZY flyr fortsatt for SAS som erstatting for OY-JZA som jo står på verksted i DUS
ATR 72 -212A(500) 723 OY-JZU JetTime ferried 17nov16 CPH-MGL on return to lessor ex M-ABEV
ATR 72 -212A(500) 773 OY-JZW JetTime ferried 15nov16 CPH-MGL, basic SAS cs on return to lessor ex PP-PTL
ATR 72 -212A(500) 789 OY-JZV JetTime ferried 16dec16 BLL-SNN for paint on return to lessor ex F-GVZT
ATR 72-212A(600)1110OY-JZAJetTimeferried 18jan17 MGL-BLL after repairs from ground incident at TRD 25jul16 ex F-WWEW
ser kystruten BGO - AES - TRD som Jettime har proppelert med på de fleste avganager nå skal gå med -600 maskiner. Dette hadde jeg ikke fått med meg. . . Blir ikke mye savnet de propellene og deres forsinkelser for min del. .
I følge checkin.dk skal nå JZA og JZG være ute av SAS produksjon, slik at Jettime nå har 6 aktive ATR-72-600 i SAS tjeneste
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.