SAS/Jet Time ATR 72

• Thread starter Thread starter Jan
  • Start date Start date
Re: SAS/Jettime ATR 72

Fra i dag så har flyene byttet litt plass.
CPH: OY-JZA/B/C/D/E/F/H
Vestlandet: OY-JZG
ARN:OY-JZV/U/Z

Dvs at de eldre ATR-72-500 flakser rundt fra ARN. Mens de nye -600 flyr ut fra CPH.(for utenom en ny maskin som flyr melkeruta på vestlandet)

Ser ut som -600 byttes om ganske ofte? OY-JZE er nå forvist til Vestlandet og Trøndelag

attachment.php

Har sett flere ganger nå at ruter operert av ATR72 kun har billetter til salgs i GO, og ikke i Plus. Har sett det så mange ganger nå, at det begynner å tegne seg ett mønster. Et dette en bug hos SK, eller er det en begrensning på hvor stor Plus kabinen kan være i en ATR? Til opplysning så er alle avganger over operert av ATR72 forutenom de 3 avgangene der det faktisk er Plus billetter til salgs.

Attachments

• Skjermbilde 2015-04-27 kl. 23.55.38.png
    Skjermbilde 2015-04-27 kl. 23.55.38.png
    76.2 KB · Views: 6,711

attachment.php

Har sett flere ganger nå at ruter operert av ATR72 kun har billetter til salgs i GO, og ikke i Plus. Har sett det så mange ganger nå, at det begynner å tegne seg ett mønster. Et dette en bug hos SK, eller er det en begrensning på hvor stor Plus kabinen kan være i en ATR? Til opplysning så er alle avganger over operert av ATR72 forutenom de 3 avgangene der det faktisk er Plus billetter til salgs.

Bildet du har lagt ved viser avganger dagen før, og dermed lite billetter tilgjengelig.

Jeg har aldri sett mer enn tre plus-rader på ATR72. Kan det ha noe med at plus-klassen sitter bakerst? Her må noen utvikle en teori:p

attachment.php

Ingen som har forklaring?

Hadde den rett over taket mitt igår på vei opp fra OSL til KRS. Sikkert smart å kjøre en lørdagsavgang OSL-KRS når større fly kan brukes bedre andre steder. Flytid 1:05 OSL-KRS er jo uansett rimelig heftig.;)

Ser at JetTime fortsatt flyr en eller flere av de gamle -500ene ut i fra ARN. Vil de gjøre dette til alle de fire FlyBe maskinene er i drift? Dvs frem til de to neste kommer neste vår?

Ser at JetTime fortsatt flyr en eller flere av de gamle -500ene ut i fra ARN. Vil de gjøre dette til alle de fire FlyBe maskinene er i drift? Dvs frem til de to neste kommer neste vår?

Tror det är i första hand Braathens Regional (Saab 2000) som ersätts av G-FBXA och -FBXB.

Ser SAS bruker JetTime ATR på OSL-GDN i dag. Kan ikke huske og ha sett de på andre utenriksruter enn BLL ut fra OSL før?

Verkar som OY-JZU, -JZY och -JZZ flyger från CPH medan -JZV och -JZW fortsatt flyger från ARN. BRA SAAB2000 verkar ha slutat flyga för SAS.

Verkar som OY-JZU, -JZY och -JZZ flyger från CPH medan -JZV och -JZW fortsatt flyger från ARN. BRA SAAB2000 verkar ha slutat flyga för SAS.

Ser ATR flyr Hamburg og Gøteborg fra CPH, er det andre vanlige destinasjoner?

Ser ut jeg får flydd E175, E199, CRJ900, samt muligens Q400 i år så leter etter ruter som kan fullføre regional bingobrettet :)

Ser ATR flyr Hamburg og Gøteborg fra CPH, er det andre vanlige destinasjoner?

Ser ut jeg får flydd E175, E199, CRJ900, samt muligens Q400 i år så leter etter ruter som kan fullføre regional bingobrettet :)

Jeg fløy dem fra Køben til Bremen i forrige uke! :GER

Ser i hvertfall JZU fortsatt flyr for SAS (AAR-ARN as we speak), men trodde alle -500ene til JetTime nå var ferdig i SAS tjeneste?

Har flydd en del ATR fra SAS/ JetTime i det siste. Kristiansand, Visby, Gdansk og Hamburg. De har alle vært 600 serien i hverfall.

Hadde 500 serien nå i dag fra Gdansk til ARN, så kan bekrefte at de flyr for SAS fortsatt. Det var JZU mener jeg.

De tre resterende ATR72-500 skal på SIKT fjernes fra flåten til Jettime, men inntil det kommer noe mer info fra SAS/Jettime, om eventuelt flere ATR76, så tror jeg disse tre ATR75 fortsatt kommer til å fly for SAS...

Hvilken maskin flyr på Vestlandet fortida?

Nettopp bytta fra OY-JZD til OY-JZC?

OY-JZC ankom AES fra BGO på torsdag ettermiddag vertfall

Back