Originally posted by Trety
Så dersom noen lurer har jeg fått opplyst at det er 420 takplater i avgangshallen på innland på Torp. :lol:
Crap.. og jeg som trudde det var 421 takplater der

Originally posted by Trety
Så dersom noen lurer har jeg fått opplyst at det er 420 takplater i avgangshallen på innland på Torp. :lol:
Originally posted by P.A. VIKING
Originally posted by CNO1015
Vil dette ha noe å si for SAS Norge? Vil SAS Danmark låne inn fly fra SAS Norge for å fly enkelte av rutene til Q400? Skal nemlig med SK4117 Bodø-Oslo på Fredag, og det er litt surt hvis den flighten bilr instilt eller noe.
Det du spør om kan vel ingen svare på med, det kan godt hende at SAS Norge ASAP prøver å hjelpe til på OSL-CPH .
Originally posted by LCH78
Crap.. og jeg som trudde det var 421 takplater derMen bra at WF leier inn fly ja
![]()
Originally posted by Someone
Noe mer må vel komme inn? En EMB-145 tar 45 seter, mens WF har 4 76 setere på bakken?
Originally posted by KennethGS
Originally posted by Someone
Noe mer må vel komme inn? En EMB-145 tar 45 seter, mens WF har 4 76 setere på bakken?
Var vel også snakk om å sende ned 300'ene fra nord...
Originally posted by LN-MOW
For Horizon's del, skal det kun dreie seg om to maskiner, saa ingen store konsekvenser der borte ..
Originally posted by LN-BRK
WF uttalte på NRK Troms nå at de ikke kommer til å kansellere noen flighter fremover, etter å ha forflyttet materiell sørover og leid inn ei jetkjerre.
Originally posted by FlightDeck
Skal reise med et slikt Q400-fly til Sandefjord og videre til London på mandag. Håper ikke at det byr på problemer...
Originally posted by CK
har det skjedd noe nytt med understellet?? Q400 har jo flakset rundt i mange år, og så plutselig svikter udnertsellet på TO maskiner fra samme selskap på én uke?
Originally posted by gustavf
Har WF hatt ledig kapasitet i Troms som kunne flyttes uten å påvirke rutene i Nord-Norge?
WF uttalte på NRK Troms nå at de ikke kommer til å kansellere noen flighter fremover, etter å ha forflyttet materiell sørover og leid inn ei jetkjerre.
Originally posted by sukram
Hvilken jetkjerre er det som er leid inn?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.