• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS og Q400

Originally posted by Scanor
Så ryker samtlige 737'ere og MD-80, til fordel for Airbus A-318/319/320/321
*stuper i dekning*

Nå må du jammen gjemme deg godt, for nå kommer supporterklubben til Boeing til å skyte godt etter deg! :p :lol: ;)
 
Originally posted by Scanor

Eller hva om SK kvitter seg med DH4, og kjøper opp ATR-42/72 istedet.. (røverdeal)

Så ryker samtlige 737'ere og MD-80, til fordel for Airbus A-318/319/320/321

Nesten enhetsflåte og splætter ny

*stuper i dekning*

Har vi ikke noe presendens på dette med at alle som bruker ordet "enhetsflåte" og "SAS" i samme post må bannes i en uke? :p

-A
 
Bedre forslag:
E170/190 erstatter Q400 og 736.

Kjøper opp flere MD80, setter winglets og hushkit på dem,
og disse erstatter alt av 737 og A319/321!

Så kjøper vi 777 på alt langdistanse som erstatter 330/340.

Bilder av MD80 med winglets:
http://www.airliners.net/open.file/1075139/L/
http://www.airliners.net/open.file/1075745/L/
 
Back
Top