Hm, ingen av mine jobbreiser siste uken har kommet inn enda. Har det tatt mange dager for alle før poengene er der de skal være?
Vet man noe om når blir det mulig for privatpersoner å samle poeng innenlands?
Det kan med andre ord ta tid!
Kan ha godt meg hus forbi, men hva er opptjening, 500 på eco og 1000 for flex pr leg?
Får ikke mitt selskap til å bli med i dette. Er det mulig å bruke en annen Corporate Code, en som faktisk gir opptjening på dette?
Får ikke mitt selskap til å bli med i dette. Er det mulig å bruke en annen Corporate Code, en som faktisk gir opptjening på dette?
Da gir du i såfall SAS Credit til den som har avtalekode. Om arbeidsgiveren din har rabattavtale med SAS knyttet til SAS CREDIT så vil ikke denne slå inn. Spørs om din arbeidsgiver blir særlig begeistret for akkurat det.
Du kan gjerne få min corporate code om du ønsker å gi mitt firma SAS Credits på samme tid...![]()
Må man ikke stå oppført under "mine reisende" på bedriftens profil for at dette skal gå?
Tja, hvorfor ikke? Billetten koster det samme, man får bonuspoeng og som en bieffekt får et eller annet firma SAS Credits i tillegg - en såkalt vinn-vinn-vinn-situasjon.Da gir du i såfall SAS Credit til den som har avtalekode.
Hva med å starte en bedrift? CMP-kode utleie A/S![]()