SAS gjeninnfører bonuspoeng (for bedriftskontopersoner) i Norge i dag (26/2/13)

Re: SAS gjeninnfører bonuspoeng i Norge i dag (26/2/13)

Mener sist jeg bestilte så kom det opp et valg på sas.no hvor jeg måtte velge formålet med turen. Dermed skyver vel sas ansvaret for at dette er i henhold til avtale over på bestiller.

Hm, ingen av mine jobbreiser siste uken har kommet inn enda. Har det tatt mange dager for alle før poengene er der de skal være?

Hvis det er en trøst, så har jeg ikke fått for en eneste av de 18 flightene jeg har hatt siden dette ble innført. Jeg har fått e-post fra SAS som bekrefter at jeg gjør alt rett, og at det ikke er noe feil, men ingen poeng er postet ennå. Det kan med andre ord ta tid!

Vet man noe om når blir det mulig for privatpersoner å samle poeng innenlands?

Vet man noe om når blir det mulig for privatpersoner å samle poeng innenlands?

Foreløpig vet man ikke om det blir mulig en gang, selv om en del tyder på at det kan gå i den retningen,

Det kan med andre ord ta tid!

Fra SAS.no:
Det vil ta noe lenger tid enn vanlig før poengene på norske innenriksstrekninger vil vises på EuroBonus-kontoen – opptil 5 uker

Har tatt akkurat 5 uker for mine første turer nå, og fortsatt ingen poeng.

Jeg fikk poengene på konto etter en drøy uke for en t/r i begynnelsen av mars.

Jeg har fått alle 6 mine fra mars. Den siste var 27 mars og den kom inn idag

Kan ha godt meg hus forbi, men hva er opptjening, 500 på eco og 1000 for flex pr leg?

Da er den første registreringen min kommet inn, fra 22. mars. 1000 poeng for Full Flex BGO-SKE med Wideroe.

Får ikke mitt selskap til å bli med i dette. Er det mulig å bruke en annen Corporate Code, en som faktisk gir opptjening på dette?

Hmm fortsatt ingenting hos meg. Må vel ta en ny samtale med SAS, kanskje?

Re: Re: SAS gjeninnfører bonuspoeng i Norge i dag (26/2/13)

Får ikke mitt selskap til å bli med i dette. Er det mulig å bruke en annen Corporate Code, en som faktisk gir opptjening på dette?

Da gir du i såfall SAS Credit til den som har avtalekode. Om arbeidsgiveren din har rabattavtale med SAS knyttet til SAS CREDIT så vil ikke denne slå inn. Spørs om din arbeidsgiver blir særlig begeistret for akkurat det.

Da gir du i såfall SAS Credit til den som har avtalekode. Om arbeidsgiveren din har rabattavtale med SAS knyttet til SAS CREDIT så vil ikke denne slå inn. Spørs om din arbeidsgiver blir særlig begeistret for akkurat det.

Du kan gjerne få min corporate code om du ønsker å gi mitt firma SAS Credits på samme tid...;)

Tok 7 virkedager her. Får både poeng og 'legs' -- %vis bonus pga. status kom også.

Du kan gjerne få min corporate code om du ønsker å gi mitt firma SAS Credits på samme tid...;)

Må man ikke stå oppført under "mine reisende" på bedriftens profil for at dette skal gå?

Da gir du i såfall SAS Credit til den som har avtalekode.
Tja, hvorfor ikke? Billetten koster det samme, man får bonuspoeng og som en bieffekt får et eller annet firma SAS Credits i tillegg - en såkalt vinn-vinn-vinn-situasjon. ;)

Back