Da var de første 575 poengene overført (EBS)
Hvor fløy du? Er det standard Osl-Bgo som gir 500? Hadde vært morro å sett om Osl-Tos feks gir mer, hehe.
Artig. Dette gis som grunnpoeng eller kun som extra poeng?
Kan ha godt meg hus forbi, men hva er opptjening, 500 på eco og 1000 for flex pr leg?
Noen her som kommer til å fylle inn bedriftskoden på privatereiser ?
Er ikke det beste bare å fylle ut i det stille?![]()
Det jeg tenker på om at jeg ikke risikerer jeg ødelegge noe i forhold til avtalen firmaet mitt har med SAS?
ESA mener det generelle forbudet er i strid med EØS-avtalens direktiv om urimelig handelspraksis. Her listes det opp i hvilke tilfeller man kan innføre forbud, men siden slike bonusordninger ikke er nevnt, er et generelt forbud ikke tillatt, heter det på ESAs hjemmesider.
– Uavhengig av dette mener ESA at forbudet også er et uberettiget hinder for to grunnleggende friheter innen EØS: friheten til å tilby tjenester og etableringsfriheten for flyselskap, heter det videre.
Noen her som kommer til å fylle inn bedriftskoden på privatereiser ?
Hvilken kontroll har SAS på om det er bedrift eller privatreise?
Er ikke det beste bare å fylle ut i det stille?![]()
ref: http://www.sas.no/Bedriftsprogram/EuroBonus-pa-norske-innenriksruter/*Opptjening av EuroBonus-poeng på norsk innenriks som et tillegg i SAS bedriftsavtale, er kun mulig for bedrifter hvis reiser er knyttet til næringsvirksomhet. Foreninger, idrettslag, ideelle organisasjoner mv. har pr. i dag ikke anledning til å opptjene EuroBonus-poeng på norsk innenriks, og følgelig er det heller ikke anledning til å ta del i denne tilleggskomponent i bedriftsavtalen. Dette skyldes forbudet mot opptjening som del av bonusprogram på ruter i innenriks luftfart på privatreiser, og at blant foreninger, idrettslag mv. betales ofte flyreisene av privatpersoner. Vi gjør oppmerksom på at overtredelse av ovennevnte begrensning vil medføre at EuroBonus-tillegget i avtalen er ugyldig, og at eventuelle opptjente poeng blir slettet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.