Det er fordi det ikke er flere seter å selge og fordi det muligens er endret fra 350 til 330. Det er ihvertfall 330. Noen få ledige i Plus, men resten er overbooket.
Imponerende belegg på den ruten - litt rart at de kutter den før planlagt.
Det er fordi det ikke er flere seter å selge og fordi det muligens er endret fra 350 til 330. Det er ihvertfall 330. Noen få ledige i Plus, men resten er overbooket.
Otravo group - Eier av blant annet Tripmonster er konkurs.
Min niese har en reise BKK-CPH-BGO 30 Jan. SAS har nå kansellert flyet CPH-BGO.
De nekter å booke om reisen, og ber om å kontakte reisebyrået.
Når jeg spør på chatten hva vi skal gjøre når reisebyrået er konkurs, får man dette til svar…
"det vet jag tyverr inte"
Ba om å få chatte med en leder, men det var også helt umulig. Fantastisk!
Otravo group - Eier av blant annet Tripmonster er konkurs.
Min niese har en reise BKK-CPH-BGO 30 Jan. SAS har nå kansellert flyet CPH-BGO.
De nekter å booke om reisen, og ber om å kontakte reisebyrået.
Når jeg spør på chatten hva vi skal gjøre når reisebyrået er konkurs, får man dette til svar…
"det vet jag tyverr inte"
Ba om å få chatte med en leder, men det var også helt umulig. Fantastisk!
Mye av dette er med bakgrunn i lav kapasitet. Det er lite 'open skies' i Østen, så vrient å justere kapasiteten etter markedet. Og det forplanter seg til de viktigste hubbene, som Dubai og Qatar.
Det er bilaterale avtaler som avgjør kapasiteten i mange asiatiske markeder. SAS har f.eks. bare lov til å fly en gang i uka til PVG.
Derfor er det vanskelig å justere kapasitet etter behov.
Forøvrig; jeg ser prisene er helt koko CPH-PVG, 20K t/r laveste jeg så i februar i SAS Go. Er dette fordi flyene er fulle?
Ja, og det gjelder ikke bare SAS. Priser og belegg har vært hinsides siden de stengte ned første gang, mye pga kinesere som vil hjem.
I går opplevde jeg faktisk at Gunilla åpnet to seter for oss på bonus i biz hvor det ikke var ledige bonus-seter i det hele tatt. Det skulle jo være en Diamant perk opprinnelig?
Da blir det to trone-seter fra Washington i en A321LR under kirsebær-blomstringen.
Det har vel aldri vært annet enn Pandion fordel, men Vibeke som satt på Diamantmailen i Danmark kunne fikse underverker når hun var i godt humør.
Hvem snakket du med for å fikse setene?
SAS har generelt sluppet en del nye bonuss-seter til USA på vårparten siste ukene. De hadde (en periode) et rullerende ca 4mnd vindu for når de slapp seter...dvs fire mnd frem i tid så det dryppet ut ting dagligI går opplevde jeg faktisk at Gunilla åpnet to seter for oss på bonus i biz hvor det ikke var ledige bonus-seter i det hele tatt. Det skulle jo være en Diamant perk opprinnelig?
SAS har generelt sluppet en del nye bonuss-seter til USA på vårparten siste ukene. De hadde (en periode) et rullerende ca 4mnd vindu for når de slapp seter...dvs fire mnd frem i tid så det dryppet ut ting daglig
Disse var ikke sluppet, seneste samme dagen letet jeg etter alternative ruter hjem fra IAD og Gunilla sa der ikke var noe ledig, men hun skulle fikse. Det blir United Polaris til IAD.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.