Ser på en tur til Gran Canaria med SAS i Mai. Har en companion ticket som holder på å gå ut så jeg skulle gjerne fått brukt denne. Vi er 2 voksne og 2 barn som skal reise men SAS har bare 2 plasser ledig på bonus.
Klarer Tallin å booke 2 bonus billetter og så kjøper jeg 2 barne billetter som legges på samme PNR? Noen som har erfaring med dette?
Widerøinternett billettkontor klarer jo og slå sammen voksenbilletter og ungdomsbilletter til samme pnr, så det bør være teknisk mulig å gjøre det du ønsker. Om du møter noen på telefon hos Sas som kan/gidder er en annen sak.
Bestilte billetter (OSL-EWR-IAH t/r) via sas.no hvor det fremgikk at det var C- og ikke Z-billeter med SK (det vil si at det ikke sto "saver") og det manglet informasjon om at EWR-IAH med UA var i E. Trodde alt var i orden til jeg sjekket i dag og det fremgår at SK er i Z og UA i E. Snakket med gull/diamant-telefonen og de ba meg sende klage til kundeservice, men jeg fikk ingen kvittering på hjemmesiden eller på e-post om at min klage var sent. Har noen her fått kvittering på innsendte henvendelser?
Hei
Eg skal en tur til LAX sammen med foreldrene mine, eg reiser på bonusbillett i Biz. Foreldrene mine kjøpte seg Pluss billetter. Eg ser at det er en del ledig i biz på turen til LAX, kan eg bruke mine poeng til å oppgradere mine foreldre ?
Kort svar: ja. Gi beskjed ved innsjekk. og følg det opp i lounge (sjekk at de står på listen).
Takk for raskt svar. Planen var å by på oppgradering på Sas sine sider i første omgang, så ta det derfra
Hva slags erfaringer har dere med å komme med tidligere fly uten å betale mellomlegg med billett i SAS Plus? De siste årene har jeg alltid fått lov til dette, selv på flyplasser med WF personell som ellers kan være ganske firkantet. Jeg er klar over at man ved å kontakte kundeservice bare får booke om hvis det er ledig i samme klasse, men på flyplassen har jeg alltid fått være med gratis hvis det er seter på flyet.
Men forleden ble jeg for første gang nektet på Gardermoen, og henvist til å betale for endring fordi bookingklassen jeg reiste i var utsolgt på flighten jeg ville med. Og det er jo ofte sånn på avreisedagen at bare de dyreste klassene er tilgjengelig.
Vet noen hva som er SAS sin policy her? Jeg trodde at man det var policy å ta folk med tidligere fly. En stor del av det som har motivert meg til å betale for Plus forsvinner hvis de skal slutte med dette.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.