Jeg regnet nesten med at de som står som parked var vedlikehold nå ift med lavsesongen.Endel av dem mener jeg det er feil å kalle parked, da de er på vedlikehold, og ikke står parkert og ikke brukes.
Ellers er det vel ingen BRA 32x som flyr for SAS
Noen som vet hva SE-RUB gjør i Gøteborg? Stått der siden 1.januar, aldri hørt om at det er vedlikeholdsfasiliteter der
Den fløy tom til GOT, så da må "dytten" isåfall ha skjedd der nede. Skulle kanskje fly en charter videre fra GOT ellernoe, ikke vet jeg.Var det ikke den som fikk en ‘dytt’ av en deicingbil?
Var det ikke den som fikk en ‘dytt’ av en deicingbil?
Var det ikke den som fikk en ‘dytt’ av en deicingbil?
SE-ROO og OY-KAS er i TLL for standard vedlikehold, OY-KAR og KAT er i MAN (på litt mer utvidet vedlikehold?), RUB hviler i GOT og ROS må på sykestua sier du. Ellers ser hele mainline-flåten eks langdistanse ut å være aktiv pddSE-ROS derimot, må fikses.
Nå er det ikke like ille som de med PW motorer, men ryktes det står 2-3 SAS maskiner og venter på nye motor/motordeler.
Sier kilden din noe om ROG og RUB (de parkerte) blir stående hele sommeren?Ikke unikt SAS, men virker som de delvis sliter med tilgangen til motorer og motorvedlikehold på A320neo flåten. Litt flere maskiner enn planlagt som nå står parkert og venter på nye/vedlikeholdte motorer. Så innebærer på kort sikt både en ekstra Jettime maskin og utsettelse av tilbakelevering av en A320ceo