SAS (EuroBonus) Juletilbud 2010

50% rabatt er en god rabatt, og det er flott at det går så bra for SAS at de ikke de ikke trenger å slenge bonusplassene etter folk. Når det er sagt så er jo slike 50% rabatter noe som kommer hver eller annenhver måned gjennom året (eller kanskje noe mindre hyppig?), slik at det kanskje blir litt feil å kalle det juletilbud. Med juletilbud vil jeg tenke noe som er litt bedre enn et vanlig EB-tilbud, men for all del, det er jo stort sett bare semantikk & markedsføring.

Bonustilbudene har aldri halv pris på intercont.

Det er nok ikke utakknemmelighet, men sikkert litt høye forventinger som lå der… Hadde det for eksempel lignet forrige salget til BA hvor det var 50% på mange reiser i alle klasser hvor folk gikk bananas så hadde i alle fall mine kolleager, mine venner og jeg blitt meget glade.

Sorry for OT, men når var dette BA-salget?

Vi kan jo drømme om overaskelse juleaften med halv pris i Eco Extra til NYC.

Jeg forsøkte meg på en booking nå, men får kun standardpris. Er ikke LON-bonusturer bookbare før i morgen?

Jeg forsøkte meg på en booking nå, men får kun standardpris. Er ikke LON-bonusturer bookbare før i morgen?

nope....sas.no:

SAS EuroBonus Christmas offer - Terms and conditions

• Book between December 21 - 31, 2010.
  • Travel between January 10, 2011 - February 28, 2011.
  • Reservations cannot be changed after December 31, 2010.
  • Domestic flight in the Scandinavian countries are included.
  • No child discount on this offer.
  • General conditions apply.

Paris er også lagt ut igjen - kanskje ikke så rart: SAS øker til tre daglige avganger fra 14. februar. Denne økningen har tidligere bare kommet i sommerprogrammet. Vil tro SAS kommer til å selge en del London-reiser, selv om det ironisk nok er en destinasjon med mange rimelige billetter. Det samme med Paris, som SAS selger for 900 kr. t/r (laveste pris på flere år), med veldig stor tilgjengelighet.

Last edited:
Paris er også lagt ut igjen - kanskje ikke så rart: SAS øker til tre daglige avganger fra 14. februar. Denne økningen har tidligere bare kommet i sommerprogrammet. Vil tro SAS kommer til å selge en del London-reiser, selv om det ironisk nok er en destinasjon med mange rimelige billetter. Det samme med Paris, som SAS selger for 900 kr. t/r (laveste pris på flere år), med veldig stor tilgjengelighet.

Jeg er fristet til å booke en London-tur. Selv om dere i sentrale strøk er godt vante med billige flybilletter, så er det for oss i distriktet sjelden man finner destinasjoner som London og Paris til under 1000-lappen.;)

Da ble det tur til Dublin for meg og madammen i februar ofr 20.000 poeng og 950 kroner. Grei pris fra TRD, særlig med tanke på at jeg hadde noen poeng som ville ha fordunstet i januar ellers.

Men det er tydligvis at SAS har utvidet begrepet "Domestic flight in the Scandinavian countries" da utreisen er med WF/SK via CPH og returen via ARN.

Det var fint tilbud. Ble tur til London på meg og veninne og. Takk og god jul til SAS.

Back