• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

På vegne av en kollega ønsker jeg å kjøpe et gullkort. Viser til min 10+ årige brukerhistorikk på Flyprat som "garanti for seriøsitet".

Transaksjon kan gjennomføres personlig i Oslo førstkommende fredag / mandag, om ønskelig.

Send PM.

På vegne av en kollega ønsker jeg å kjøpe et gullkort. Viser til min 10+ årige brukerhistorikk på Flyprat som "garanti for seriøsitet".

Transaksjon kan gjennomføres personlig i Oslo førstkommende fredag / mandag, om ønskelig.

Send PM.
Da var transaksjon utført. Takk til selger her på forumet - begge parter er godt fornøyd.

Har vi noen ferske erfaringer med hvor lang gyldighet på gullstatusen mottager får for tiden? Før var det skummelt å motta gullkort i første måneden i kval.perioden siden man da bare fikk gull i 12 mnd +3 mnd grace, mens man fikk inntil 24 + 3 mnd ved å motta gull fra den andre måneden i kval.perioden.

Har vi noen ferske erfaringer med hvor lang gyldighet på gullstatusen mottager får for tiden? Før var det skummelt å motta gullkort i første måneden i kval.perioden siden man da bare fikk gull i 12 mnd +3 mnd grace, mens man fikk inntil 24 + 3 mnd ved å motta gull fra den andre måneden i kval.perioden.

Jeg har kvalik april-mars. Fikk kort nå i april og det utgår 31. mars 2021, så ingen fare. Du får ikke 3 måneder grace.

Jeg gikk inn i en ny periode 1 mai og skulle gi bort EBG til dragen. Det gikk ikke, s[ jeg kontaktet SAS og de sa at jeg ikke kan gi bort før etter tre måneder ut i perioden. Merkelig, slik har det vel ikke væt før?

Jeg gikk inn i en ny periode 1 mai og skulle gi bort EBG til dragen. Det gikk ikke, s[ jeg kontaktet SAS og de sa at jeg ikke kan gi bort før etter tre måneder ut i perioden. Merkelig, slik har det vel ikke væt før?

Inn i ny periode skal du egentlig ikke kunne gi bort nytt kort før du har rekvalifisert til diamond om du har gitt bort gullkort i foregående periode. Men i «grace» perioden får du uansett ikke gitt bort. Før kunne man faktisk gi bort tre kort. I grace før og etter og i hovedperioden

Sent from my iPhone using Tapatalk

Inn i ny periode skal du egentlig ikke kunne gi bort nytt kort før du har rekvalifisert til diamond om du har gitt bort gullkort i foregående periode. Men i «grace» perioden får du uansett ikke gitt bort. Før kunne man faktisk gi bort tre kort. I grace før og etter og i hovedperioden

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk skal du ha.
Jeg har kun gitt bort ett kort og har kvalifisert og rekvalifisert.

Så det er trygt å motta et gullkort etter at man gikk ned til sølv i slutten av mai, altså for 6 dager siden? (for å få ca 2 år?) Jeg trenger ikke vente til 1 juni?

Vil gjerne gjøre en deal isåfall, til rett pris!

Ønsker å kjøpe gullkort for 5000,- betaling via Vipps. Foretrekker å handle med folk som har mer enn 1 post... :D

Status
Not open for further replies.
Back