Da var transaksjon utført. Takk til selger her på forumet - begge parter er godt fornøyd.På vegne av en kollega ønsker jeg å kjøpe et gullkort. Viser til min 10+ årige brukerhistorikk på Flyprat som "garanti for seriøsitet".
Transaksjon kan gjennomføres personlig i Oslo førstkommende fredag / mandag, om ønskelig.
Send PM.
Har vi noen ferske erfaringer med hvor lang gyldighet på gullstatusen mottager får for tiden? Før var det skummelt å motta gullkort i første måneden i kval.perioden siden man da bare fikk gull i 12 mnd +3 mnd grace, mens man fikk inntil 24 + 3 mnd ved å motta gull fra den andre måneden i kval.perioden.
Jeg gikk inn i en ny periode 1 mai og skulle gi bort EBG til dragen. Det gikk ikke, s[ jeg kontaktet SAS og de sa at jeg ikke kan gi bort før etter tre måneder ut i perioden. Merkelig, slik har det vel ikke væt før?
Inn i ny periode skal du egentlig ikke kunne gi bort nytt kort før du har rekvalifisert til diamond om du har gitt bort gullkort i foregående periode. Men i «grace» perioden får du uansett ikke gitt bort. Før kunne man faktisk gi bort tre kort. I grace før og etter og i hovedperioden
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har et gullkort til overs som kan bli ditt. PM ved interesse.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.