Da var transaksjon utført. Takk til selger her på forumet - begge parter er godt fornøyd.På vegne av en kollega ønsker jeg å kjøpe et gullkort. Viser til min 10+ årige brukerhistorikk på Flyprat som "garanti for seriøsitet".
Transaksjon kan gjennomføres personlig i Oslo førstkommende fredag / mandag, om ønskelig.
Send PM.
Har vi noen ferske erfaringer med hvor lang gyldighet på gullstatusen mottager får for tiden? Før var det skummelt å motta gullkort i første måneden i kval.perioden siden man da bare fikk gull i 12 mnd +3 mnd grace, mens man fikk inntil 24 + 3 mnd ved å motta gull fra den andre måneden i kval.perioden.
Jeg gikk inn i en ny periode 1 mai og skulle gi bort EBG til dragen. Det gikk ikke, s[ jeg kontaktet SAS og de sa at jeg ikke kan gi bort før etter tre måneder ut i perioden. Merkelig, slik har det vel ikke væt før?
Inn i ny periode skal du egentlig ikke kunne gi bort nytt kort før du har rekvalifisert til diamond om du har gitt bort gullkort i foregående periode. Men i «grace» perioden får du uansett ikke gitt bort. Før kunne man faktisk gi bort tre kort. I grace før og etter og i hovedperioden
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har et gullkort til overs som kan bli ditt. PM ved interesse.