SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt for 5000kr

Kjøper jeg et gullkort for 4000,-Kr send gjerne PM om du har eller vet om noe.

Ønsker å kjøpe EBG. Har hatt sølv i årevis, men når ikke gull. Har kun nordiske flygninger og ikke nok av dem.

Sen meg gjerne em PM :)

Skulle det være flere Gullkort til salgs så er jeg interessert.

iPhone on Tapa(s)talk

Når man blir gitt gullkort, følger det din eller den som gir sin periode.

Dvs min periode er jan-des, men jeg vet andre har helt andre perioder som mars-feb

( sikkert feil tråd, men dette er den mest aktive gulltråden).

Når man blir gitt gullkort, følger det din eller den som gir sin periode.

Dvs min periode er jan-des, men jeg vet andre har helt andre perioder som mars-feb

( sikkert feil tråd, men dette er den mest aktive gulltråden).

Følger mottager sin periode.

Har du den EBG..? Jeg vil ha den 3500,-kr..??

Selger gullkort for 3500,- pr stk......
2e5bb819d29aae32486881c241f518e9.jpg

Hei, jeg selger gjerne gullkortet mitt for denne perioden (er Diamant). Har tidligere gitt bort til familiemedlemmer, og venner reiser enten veldig mye selv eller ikke i det hele tatt. Opprettet først profil i dag, har ellers bare sneket rundt, men skal helt sikkert finne ut av hvordan PM fungerer - så er noen interessert så er det bare å sende en PM.

Hei, er det noen som er ute etter edlere metall. Jeg er diamond med et gull til overs. Kan møtes i Trondheim eller i Oslo.

Hei, jeg selger gjerne gullkortet mitt for denne perioden (er Diamant). Har tidligere gitt bort til familiemedlemmer, og venner reiser enten veldig mye selv eller ikke i det hele tatt. Opprettet først profil i dag, har ellers bare sneket rundt, men skal helt sikkert finne ut av hvordan PM fungerer - så er noen interessert så er det bare å sende en PM.

Hei,
jeg vil ha den ?? kan du ta kontakt??

kan du ringe mæ??
@east&west: Jeg tror nå hele Flyforumverdenen er smertelig klar over at du ønsker EBG status, men som et lite tips:
1. Bruk heller PM (PM=Personal message) til tilbyderne.
2. Det er ikke nødvendigvis god kotyme å legge ut alle personlige detaljer som mail/tlf.nummer osv på forumet.
3. Lykke til.

Er det slik at gjeldende pris om dagen er 5.000,- for et gullkort eller er det noen snille barmhjertige diamantmedlemmer som ønsker å gi til de trengende her inne? :old

Har nå vært utrolig bortskjemt med at både jeg og fruen har hatt gull i en stund, men nå som vi straks skal ut å få (mye) luft under vingene igjen UTEN ebg status, feller vi en tåre og vegrer oss til så mange flyplasser uten status...

Har spurt alt av venner og bekjente, men lite napp på det gyldne metall. Har ikke 5.000,- å bruke på slikt om dagen, så lurer på om noen har lyst på en god flaske vin eller noe mindre $$? :68:

Har muligens ett gullkort til overs, ta kontakt på PM

@east&west: Jeg tror nå hele Flyforumverdenen er smertelig klar over at du ønsker EBG status, men som et lite tips:
1. Bruk heller PM (PM=Personal message) til tilbyderne.
2. Det er ikke nødvendigvis god kotyme å legge ut alle personlige detaljer som mail/tlf.nummer osv på forumet.
3. Lykke til.

Slenger på et 4. tips. Sjekk hva andre betaler ( rundt 5000, da vil nok selger heller selge til dem enn deg som byr 3500.

Har et gull til overs, om noen er interessert ta kontakt på pm. :)

Status
Not open for further replies.
Back