Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Har du den EBG..?Har et gullkort til overs hvis noen er veldig interessert.
Send pm
Har du den EBG..? Jeg vil ha den 3500,-kr..??Noen som er interessert i gullkort?
send en pm
Når man blir gitt gullkort, følger det din eller den som gir sin periode.
Dvs min periode er jan-des, men jeg vet andre har helt andre perioder som mars-feb
( sikkert feil tråd, men dette er den mest aktive gulltråden).
Har du den EBG..? Jeg vil ha den 3500,-kr..??
Hei, jeg selger gjerne gullkortet mitt for denne perioden (er Diamant). Har tidligere gitt bort til familiemedlemmer, og venner reiser enten veldig mye selv eller ikke i det hele tatt. Opprettet først profil i dag, har ellers bare sneket rundt, men skal helt sikkert finne ut av hvordan PM fungerer - så er noen interessert så er det bare å sende en PM.
@east&west: Jeg tror nå hele Flyforumverdenen er smertelig klar over at du ønsker EBG status, men som et lite tips:kan du ringe mæ??
@east&west: Jeg tror nå hele Flyforumverdenen er smertelig klar over at du ønsker EBG status, men som et lite tips:
1. Bruk heller PM (PM=Personal message) til tilbyderne.
2. Det er ikke nødvendigvis god kotyme å legge ut alle personlige detaljer som mail/tlf.nummer osv på forumet.
3. Lykke til.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.